TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A FrieslandCampina Hungária ZRt. meghívásos tenderét a Well PR nyerte.
A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult.

Árgaranciával indul az új budapesti taxi

Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...
Az eset még márciusban történt, az egykori Csepel Művek területén. Aggodalomra azonban semmi ok: Győrfi Pált az Országos Mentőszolgálat Alapítvány kisfilmjének forgatásán érte az inzultus.
Újabb nemzetközi elismerést kapott a HG360 Magyar Turizmus Zrt-nek készített image filmje, a ’Think Hungary – More than expected’.
A WPP csoport két ügynöksége ezentúl egy székhelyen folytatja tevékenységét hazánkban.

Új account director a Live PR-nál

6875
Januártól Korsós Kata account director-ként segíti az ügynökséget.

Zsozsó megvásárolható

6844
A korábbi kreatív platformmal és új médiavásárló céggel indult neki az évnek a Jófogás.hu. Zsozsó már boltban is kapható.

Online videó fronton erősít az Evomedia

6838
Januártól a közmédia digitális felületeit az Evomedia értékesíti.
A Forbes CMO Networkje amerikai marketinges döntéshozókat kérdezett meg. Elmondták azt is, mennyire elégedettek a szolgáltatásaikkal.
Alberti Rita és Magda Péter, a Republic of Art szövegíró-art director párosa nyerte tegnap este az Eurobest Young Creatives válogatót.
Kitaláljuk. Megcsináljuk. - ezzel a filozófiával lépnek a hazai ügynökségi színtérre.

Tendert nyert a neo

6660
A feladat a Raiffeisen kampány landing oldalainak vizuális és szerkezeti megújítása.

Ünnepelt a RagazzArt

6656
Új arculattal és saját rendezvényteremmel ünnepli fennállásának 15. évfordulóját a rendezvényszervező ügynökség.
A verseny nevezési határidejét október 1-ig kitolták a szervezők. A verseny kabalafigurája eközben ügynökségi utazásra indult.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése