TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Budapestet választotta székhelyül a Telenor Common Operation, amely a Telenor leányvállalatainak nyújt hálózati és informatikai szolgáltatásokat.
A HTX ismét jól kifőzte, és valami maradandóval köszöntötte a 2015-ös évet.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...

a Theodora is csatlakozott a népszerű TeSzedd! akcióhoz

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. dolgozói is részt vettek a TeSzedd! – Önkéntesen a tiszta ...
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ügyfél-elégedettség kutatásának célja az volt, hogy képet adjon a direktkommunikációs csatornák használatáról a turisztikai szektorban.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact center tagozata harmadik alkalommal hirdette meg a Call Center Hangszépségversenyt, idén külön női és férfi hangokat is díjaznak.
2014 júliusától a Provident Pénzügyi Zrt. is aktív tagként vesz részt a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH) munkájában.
Itt a bizonyíték arra, hogy a vásárlói adatok tudatos elemzése bevétel növekedést hoz.
A megkérdezett ügyfeleik 98 százaléka ítélte jónak vagy kiválónak a tapasztalt személyes ügyfélkezelést. Díjazták is őket érte.

Best of Call Centers

6614
A GfK Hungária újra díjazta a kiváló telefonos és online ügyfélszolgálatokat. Idén is szoros eredmények születtek.
Egyre több az adatvesztés. Mit tehet ma egy cég vagy magánszemély az adatai megóvásának, helyreállításának érdekében?

400 új UPC munkavállaló

5885
400 ügyfélszolgálati feladatokat ellátó kölcsönzött dolgozó a továbbiakban a telekommunikációs vállalat saját állományába tartozik.

Egy csészényi tea alatt kész a kártya

5487
A török Albaraka bank ezentúl házon belül oldja meg a bankkártyák elkészítését. Az akár több hetes átfutás miatt a gyorsítás mellett döntöttek.

Call Center Díj 2012

5411
A GfK Hungária idén újra díjazta a telefonos és online ügyfélszolgálatok legjobbjait: a verseny ezúttal is szorosnak bizonyult.
A UPC Direct ügyfelei a Skype szolgáltatás által egyszerűen és ingyen érhetik el az ügyfélszolgálat munkatársait.

Öt végzetes hiba az ügyfélkezelésben

3359
Az Onlinet Group havonta megjelenő Ügyfél című online magazinjában öt pontban foglalta össze, hogyan lehet elkerülni az ügyfélkezelés csapdáit.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése