TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az év első hónapjaiban a hamburgi székhelyű Otto Group közép-európai leányvállalatával, az Otto Central Europe Kft-vel és a Work Force Zrt. munkaerő-kölcsönző- és közvetítővel bővült az ArvaliCom ügyfélköre.
Szépségipar, egészségügy, épületgépészet – három szektorból négy új ügyfél az ArvaliCom hibridkommunikációs ügynökségnél, amely egyúttal új, nagyobb irodába is költözött.

Átfogó márkakampányt indít a Samsung és a Leo Burnett

A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult. ...

Rajzfilmmé változtatja az anyák napi gyerekrajzokat a UPC

Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek. ...
Az Invitel legújabb edukációs anyaga gyakorlati példákkal szemléltetve mutatja be a sikeres és biztonságos online rendelés kulcslépéseit.
A PR, az online kommunikáció és a content marketing területeire fókuszáló ArvaliCom új, dinamikusan növekvő nemzetközi és hazai KKV ügyfelekkel kezdte az új évet az egészségügy a szépségipar és a szolgáltatóipar területéről.
Meghívásos tenderen nyerte el a Merlin Németország egyik legnagyobb kozmetikai fejlesztő cégének, a Dr. Kurt Wolff GmbH & Co. KG megbízását.
A Kaiser Food, az ELMŰ-ÉMÁSZ, az Árpád Pálinka, és egy új budapesti szórakoztató központ adott megbízásokat a PR, az online marketing, a közösségi média, a branded content és a meglepetés marketing megoldásokat ötvöző hibridkommunikációs ügynökségnek.
Minden elektronikus számlaregisztráció után egy csomag papírt ajánlott fel a vállalat a Kecskeméti SOS Gyermekfalu lakóinak.
Tízből hatan az utóbbi években előrelépést tapasztalnak a személyre szabott ügyfél-kommunikációban.
A sikeres marketingigazgatók a Big Data valós idejű feldolgozásával támogatnák márkáik sikerét.

Kríziseljárás a WorldSpreads-nél

4124
Könyvelési szabálytalanságok miatt adminisztrációs eljárás alá helyezték a magyar ügyfelekkel is bíró WorldSpreads tőzsdei kereskedőcéget.

Az Erste korszerűsíti ügyfélszolgálatát

4119
A magyarországi pénzintézet a racionalizálás és az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása érdekében modernizálta contact centerét.

Új ügyfelek és elismerések a PHD-nél

3146
A PHD végzi 2011-től a teljes régióban az AXN médiatervezését, emellett az utóbbi hónapokban megszerezték a hosszú ideje inaktív Vileda kommunikációjának megbízatását is.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése