TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megújult a Népszava

7945
A Népszava 144. évfolyamának 95. számával új fejezet indult a lap történetében.
Karinthy egykori törzshelyének új itallapján Irodalmi koktélok is szerepelnek majd. Ezek megalkotására és szövegezésére pályázatot hirdet a Hadik.

Árgaranciával indul az új budapesti taxi

Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei ...

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Elhunyt Juhász Andor

7675
Életének 77. évében, 2016. június 19-én, súlyos betegség után elhunyt Juhász Andor, nívódíjas újságíró – tájékoztatott a család.
A magyar újságírók 91 százaléka nem tolerálja, ha nem kap választ kérdéseire – ez is kiderült a PRGN nemzetközi PR-hálózat 14 európai országban 165 újságíró bevonásával készült kutatásából.

A divat mindenkié

5993
Kampányt indít az ELLE magazin a sérült nőkért. Először szerepel kerekes székes modell az ELLE borítóján!

Blikk évkönyv - 2012 legfontosabb történései

5818
Ez volt 2012 címmel évkönyvet jelentetett meg a Blikk. A kiadvány több száz fotó és címlapsztori bemutatásával eleveníti fel a tavalyi év legszebb, legmegdöbbentőbb és legizgalmasabb történeteit.
Ünnepélyes keretek között díjazták a „Média a Tehetségekért Díj” nyerteseit.
Az újságírók 93 százaléka szokott plusz információt gyűjteni a sajtóközleményekhez. Az egyik legfontosabb információforrás a céges honlap.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése