TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Európa egyik legismertebb sportcélú étrendkiegészítő márkája a KRQ kommunikációs ügynökséget kérte fel.
2017-től a magyarországi márkák teljes körű digitális stratégiai tervezése és taktikai megvalósítása is a ComLab feladata.

Új módszerrel a beszédközpontú nyelvtudásért

Bár hazánkban egyre nő az idegen nyelvet tanulók aránya, a tudásszintet illetően azonban egyre ...

80 éves az ikonikus Columbia sportruházat

A hazánkban is már 20 éve jelen lévő brand alapítójának lánya, Gert Boyle egy kalapkészítő ...
A PR-t és online marketinget ötvöző hibridkommunikációs ügynökség 200 ezer rajongót számláló Facebook portfóliója a közeljövőben tovább bővülhet.
A gyantázásra specializálódott nemzetközi Wax In The City franchise-hálózat magyar bevezetésének kommunikációjáért a SAKKOM Interaktív felel.

Pr-ügynökséget választott a CIB

4946
A Front Page Communications stratégiai és napi szintű kommunikációs feladatok ellátásával egyaránt segíti a bankcsoport kommunikációs osztályának munkáját.

Üvegben utazik a Human Telex

4854
A világ egyik legnagyobb sík- és ipari üveg márkája a Human Telex Reklámügynökséget bízta meg régiós B2B kampányának kivitelezésével.

Az Action Global sikere

4772
Az Action Global Communications nyerte el a megbízást a soros ciprusi EU-elnökség weboldalának kezelésére.

Ügynökséget választott a SunCity

4441
A balatoni nyár idei éllovas szórakozóhelye a Just Creative Kommunikációs Ügynökségre bízta a PR munkát.
Márciustól a Dome Facility Services Grouppal bővült a Próbakő Kommunikáció üzleti divíziója. A jelenlegi megbízás keretében általános, vállalati kommunikációs, illetve personal branding feladatokat lát el.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése