TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szövetségre lépett a Mapei Kft. az építőipar reformjáért

5605
A Mapei Kft. alapítóként csatlakozott a „Szövetség az Építőiparban” szakmai összefogáshoz, melynek célja megreformálni az építőipart.

A Lánchíd park felújítása

5300
A Lánchíd budai hídfőjénél található parkot Green Sweden/SymbioCity 2012 program keretén belül építik újjá.

Hasznos tippek nyaralás előtt

Az újoncoknak, az újrakezdőknek, de még a gyakorlott utazóknak sem árt felkészülni a nyaralásra, ...

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...

Zárt a Hegy Tokajban

4888
A szombati zárónap bőven vasárnap reggel ért véget. Idén, tavalyhoz hasonlóan 85 ezren döntöttek úgy, hogy a tokaji zenés nyaralást választják.

Ambienttel folytatta a Hív a Duna!

4594
Fából készült, színes köztéri bútorokat helyeztek ki a Danube Flow – Hív a Duna! ingyenes programsorozat szervezői a belvárosi Duna-part négy pontjára.

Pincetúra a Fehér Csillagokkal

4586
A hazai minőségi fehérbor presztízsének növelését célzó Fehér Csillagok kezdeményezés keretében országjáró pincetúra sorozat indul.

MAKSZ tisztújító közgyűlés

4563
Megtartotta éves rendes közgyűlését a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, ahol a tisztségviselők újraválasztásáról is döntöttek a tagok.

Nyolc magyar vállalat indít közös promóciót

4498
Az összefogás a márkák piaci szerepének erősítése mellett a minőségtudatos fogyasztói magatartást hivatott erősíteni.

Összefog a kommunikációs szakma

4495
A szeptemberben rendezendő ReklámFESZT számos, eddig külön-külön működő szakmai eseményt ölel majd fel. Alcíme: reklám, PR és média közelről.

Sikeres a NagyCsaládiHáz projekt

4057
A 20. Fundamenta Lakásvásár nagyszínpadán adták át a támogatást jelképező oklevelet a nyertes családoknak a „NagyCsaládiHáz” projektben.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése