TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szövetségre lépett a Mapei Kft. az építőipar reformjáért

5605
A Mapei Kft. alapítóként csatlakozott a „Szövetség az Építőiparban” szakmai összefogáshoz, melynek célja megreformálni az építőipart.

A Lánchíd park felújítása

5300
A Lánchíd budai hídfőjénél található parkot Green Sweden/SymbioCity 2012 program keretén belül építik újjá.

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service ...

Zárt a Hegy Tokajban

4888
A szombati zárónap bőven vasárnap reggel ért véget. Idén, tavalyhoz hasonlóan 85 ezren döntöttek úgy, hogy a tokaji zenés nyaralást választják.

Ambienttel folytatta a Hív a Duna!

4594
Fából készült, színes köztéri bútorokat helyeztek ki a Danube Flow – Hív a Duna! ingyenes programsorozat szervezői a belvárosi Duna-part négy pontjára.

Pincetúra a Fehér Csillagokkal

4586
A hazai minőségi fehérbor presztízsének növelését célzó Fehér Csillagok kezdeményezés keretében országjáró pincetúra sorozat indul.

MAKSZ tisztújító közgyűlés

4563
Megtartotta éves rendes közgyűlését a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, ahol a tisztségviselők újraválasztásáról is döntöttek a tagok.

Nyolc magyar vállalat indít közös promóciót

4498
Az összefogás a márkák piaci szerepének erősítése mellett a minőségtudatos fogyasztói magatartást hivatott erősíteni.

Összefog a kommunikációs szakma

4495
A szeptemberben rendezendő ReklámFESZT számos, eddig külön-külön működő szakmai eseményt ölel majd fel. Alcíme: reklám, PR és média közelről.

Sikeres a NagyCsaládiHáz projekt

4057
A 20. Fundamenta Lakásvásár nagyszínpadán adták át a támogatást jelképező oklevelet a nyertes családoknak a „NagyCsaládiHáz” projektben.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése