TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Rendhagyó kampánnyal népszerűsítette para-karaokéját a VIASAT3. A Sikítófrászhoz készült köztéri plakátokon a műsor kiemelt szereplői igencsak extrém helyzetekben láthatók.

Mém-játékra csábít az AXA Bank

7139
A májusban bevezetett OKÉ számlacsomag népszerűsítése érdekében hirdették meg a „Készítsd el saját OKÉ plakátodat!” nyereményjátékot. A legjobb ötletet egy óriásplakáton jelentetik meg.

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése