TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Átalakul a CM Sales szervezete

7791
A CM Sales 2017. január 1-jétől szétválasztja a magazin és az online értékesítési területeket.
Magyarországon közel félmillióan kapcsolódnak vásárlóként vagy forgalmazóként a szektorhoz, mely mintegy 50 milliárdos forgalmat ért el 2014-ben.

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...

Hatodik alkalommal adták át a Média a Tehetségekért Díjakat

Több mint 280 pályázatból választották ki a „Média a Tehetségekért Díj” idei nyerteseit. ...
Ma már nem lehet kérdéses, hogy az értékesítés és a marketing hatékony együttműködése hozza az igazi profitot, ezért az intenzív közös gondolkodás – amit a Menedzserképző Központ VI. Marketing Konferenciája nyújtani tud – mindenképpen hasznos.
Az üzemanyag-forgalmazó elindította rendhagyó nyári „Mindenki nyerhet” kampányát, amelyben a tankolások után garantált a jutalom.

Eladni emberi dolog

6692
Ha egy ügyet, terméket, márkát kell képviselni, rengeteg kérdés merül fel. A HVG értékesítési szemináriumának résztvevői most válaszokat is kaphattak.

Változások az Origo értékesítési csapatában

5558
Az Origo Zrt. szolgáltatásait a digitális technológia biztosította eszközök széles körén végzi, a weben túl, mobil és TV tartalomszolgáltatóként is meghatározó piaci szereplő.

BBC magazinokban értékesít a Marquard Media

5028
A Marquard Media értékesíti a Kossuth Kiadói Csoporthoz tartozó BBC Good Food Világkonyha és a BBC History hirdetési felületeit.

Átváltoztatható kötvények az EST MEDIA-nál

4608
Átváltoztatható kötvények zártkörű kibocsátásáról hozott döntést az EST MEDIA Nyrt. Igazgatósága.

Rekordnyereség az Amway-nél

3972
Tavaly a növényalapú étrend-kiegészítőket vásárolták a legtöbben, és ezek mellett a szépségápolási és a személyi higiéniai termékek voltak népszerűek.
2012-ben a CEMP Sales House értékesíti az MTVA online kiadványainak - többek között hirado.hu, az mtv videótár, a radio.hu, a dunatv.hu - hirdetési felületeit.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése