TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Félrecsúszott promóció

2373
(MTI) Földet evett jó pár ember Nagy-Britanniában, mert süteménynek nézte a reklámajándékot.

A gyerekek tévéfüggősége ellen

2271
(MTI) A lengyel gyerekek átlagosan naponta két és fél órát töltenek a televízió előtt, de szombaton ez az idő meghaladja a három órát is – derült ki a TNS OBOP lengyel közvélemény-kutató intézet felméréséből.

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Törcsiket fel!

2238
(BTL.hu) A Nemzetközi Törölköző Nap alkalmából két perces flash mobot szerveznek a budapesti Fővám térre.

Bankárock

1836
(BTL.hu) Idén a banki hobbi együttesek megint közös jótékonysági koncertet szerveznek: a Bankáradás célja, hogy a belépődíjakból származó bevétel segítségével új mentőautót állítsanak üzembe.

Hotel hallássérülteknek

1672
(BTL.hu) A fogyatékkal élők komoly szegmenset képviselnek a piacon, de ezidáig a szállodák inkább a mozgásukban korlátozott vendégek igényeinek kielégítésére koncentráltak a fizikai akadálymentesítéssel. Most, az ibis Budapest Centrum a siketek és nagyothallók érdekében fejezett be egy példamutató fejlesztést, amelyet a tervek szerint továbbiak követnek.

Svéd a legkedveltebb üzleti szálloda

1574
(BTL.hu) Az üzleti célból utazók elsősorban a hotel láncokat részesítették előnyben szállásfoglalásaik során – derült ki a hotel.info felméréséből. Az európai rangsorban a 11. helyre a vecsési Airport-Hotel Budapest került.

Népességnövelés rádió módra

1530
(new4business) A horvátországi születések számának gyarapodását kívánja elősegíteni egy zágrábi magánrádió azzal, hogy a Bálint-nap (február 14.) után 9 hónappal született gyermekeknek tisztaságcsomagot juttat egy éven át.

Világító mosoly

1502
(hír24) Akár egy science fiction film megelevenedett filmkockái jönnének velünk szembe Japán éjszakai utcáin: a földönkívüliek vagy a robotok sem kelthetnének nagyobb feltűnést a járókelők között, mint a csapatosan vonuló, világító fogsorú japán fiatalok. A Led technikára alapozó új divathóbort lassan az egész világot meghódítja, s csak idő kérdése, hogy mikor jelenik meg a promóciós világban.

3D-s földi tévéadás

1406
(Napi gazdaság) A sikeres tesztek lezárulta után a múlt héten elkezdte működését a világ első földi sugárzású 3D-s tévécsatornája, amelyet a Motive Television tulajdonában lévő olasz Mediaset üzemeltet – írja a Wall Street Journal. A 3VOD névre hallgató szolgáltatás igénybevételéhez speciális set-top-boxra van szükség, a kínálatban egyelőre 50 film szerepel. Az első kísérleti adásokat a múlt év végén indították, ezt megelőzően 3D-s tévét csak kábel- és műholdas cégek kínáltak.

Facebook elvonó kúra

1346
(MTI) Testi és lelki tünetek jelentkezhetnek a Facebook-generáció tagjainál, ha akár egyetlen napra is megfosztják őket az internet, a mobiltelefon, a televízió és a rádió használattól – figyelmeztettek a szakemberek.
(OTS) A szállodaipar képviselői a becsületességet, megbízhatóságot és az udvarisságot értékelik legjobban az ügyfeleikben – derül ki a hotel.info közvélemény-kutatásából.

Lezárult a LifeNetwork Szextesztje

1226
(BTL.hu) 222.124 ember töltötte ki Az Ország Szextesztjét, amelyre egy hónapon keresztül volt lehetőség a lifenetwork.hu internetes portálon. Kiderült például, hogy minden negyedik ember megcsalta már aktuális párját, és minden negyedik férfi fizetett szexuális szolgáltatásért…
(BTL.hu) A lifenetwork.hu október közepén indította el egy hónapon át tartó, országos gigafelmérését, amely a magyarok szexuális szokásaira világít rá. Hogy mennyire hiánypótló volt ez a felmérés, igazolja a tény, hogy két hét alatt több mint 200.000 ember töltötte ki a Szextesztet!
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése