TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Félrecsúszott promóció

2373
(MTI) Földet evett jó pár ember Nagy-Britanniában, mert süteménynek nézte a reklámajándékot.

A gyerekek tévéfüggősége ellen

2271
(MTI) A lengyel gyerekek átlagosan naponta két és fél órát töltenek a televízió előtt, de szombaton ez az idő meghaladja a három órát is – derült ki a TNS OBOP lengyel közvélemény-kutató intézet felméréséből.

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...

Törcsiket fel!

2238
(BTL.hu) A Nemzetközi Törölköző Nap alkalmából két perces flash mobot szerveznek a budapesti Fővám térre.

Bankárock

1836
(BTL.hu) Idén a banki hobbi együttesek megint közös jótékonysági koncertet szerveznek: a Bankáradás célja, hogy a belépődíjakból származó bevétel segítségével új mentőautót állítsanak üzembe.

Hotel hallássérülteknek

1672
(BTL.hu) A fogyatékkal élők komoly szegmenset képviselnek a piacon, de ezidáig a szállodák inkább a mozgásukban korlátozott vendégek igényeinek kielégítésére koncentráltak a fizikai akadálymentesítéssel. Most, az ibis Budapest Centrum a siketek és nagyothallók érdekében fejezett be egy példamutató fejlesztést, amelyet a tervek szerint továbbiak követnek.

Svéd a legkedveltebb üzleti szálloda

1574
(BTL.hu) Az üzleti célból utazók elsősorban a hotel láncokat részesítették előnyben szállásfoglalásaik során – derült ki a hotel.info felméréséből. Az európai rangsorban a 11. helyre a vecsési Airport-Hotel Budapest került.

Népességnövelés rádió módra

1530
(new4business) A horvátországi születések számának gyarapodását kívánja elősegíteni egy zágrábi magánrádió azzal, hogy a Bálint-nap (február 14.) után 9 hónappal született gyermekeknek tisztaságcsomagot juttat egy éven át.

Világító mosoly

1502
(hír24) Akár egy science fiction film megelevenedett filmkockái jönnének velünk szembe Japán éjszakai utcáin: a földönkívüliek vagy a robotok sem kelthetnének nagyobb feltűnést a járókelők között, mint a csapatosan vonuló, világító fogsorú japán fiatalok. A Led technikára alapozó új divathóbort lassan az egész világot meghódítja, s csak idő kérdése, hogy mikor jelenik meg a promóciós világban.

3D-s földi tévéadás

1406
(Napi gazdaság) A sikeres tesztek lezárulta után a múlt héten elkezdte működését a világ első földi sugárzású 3D-s tévécsatornája, amelyet a Motive Television tulajdonában lévő olasz Mediaset üzemeltet – írja a Wall Street Journal. A 3VOD névre hallgató szolgáltatás igénybevételéhez speciális set-top-boxra van szükség, a kínálatban egyelőre 50 film szerepel. Az első kísérleti adásokat a múlt év végén indították, ezt megelőzően 3D-s tévét csak kábel- és műholdas cégek kínáltak.

Facebook elvonó kúra

1346
(MTI) Testi és lelki tünetek jelentkezhetnek a Facebook-generáció tagjainál, ha akár egyetlen napra is megfosztják őket az internet, a mobiltelefon, a televízió és a rádió használattól – figyelmeztettek a szakemberek.
(OTS) A szállodaipar képviselői a becsületességet, megbízhatóságot és az udvarisságot értékelik legjobban az ügyfeleikben – derül ki a hotel.info közvélemény-kutatásából.

Lezárult a LifeNetwork Szextesztje

1226
(BTL.hu) 222.124 ember töltötte ki Az Ország Szextesztjét, amelyre egy hónapon keresztül volt lehetőség a lifenetwork.hu internetes portálon. Kiderült például, hogy minden negyedik ember megcsalta már aktuális párját, és minden negyedik férfi fizetett szexuális szolgáltatásért…
(BTL.hu) A lifenetwork.hu október közepén indította el egy hónapon át tartó, országos gigafelmérését, amely a magyarok szexuális szokásaira világít rá. Hogy mennyire hiánypótló volt ez a felmérés, igazolja a tény, hogy két hét alatt több mint 200.000 ember töltötte ki a Szextesztet!
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése