TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Együtt kampányol a NoSalty és a Danone

7029
A Danone és a NoSalty közös kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a natúr friss tejtermékek sokszínű felhasználási módjára, valamint a kiegyensúlyozott és változatos táplálkozásban betöltött szerepére.
Tovább hódítanak világszerte, mégis fokokozódó import fenyegeti a zamatos magyar fajták piaci helyzetét.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld ...

Új márkastratégia a Metrónál

6999
A funkcionalitás mellett az érzelmek, a partneri kapcsolatok is előtérbe kerülnek a Metro új márkastratégiájában.

A fogyasztók kedvence: NESTEA

6139
A sztíviával is édesített NESTEA zöld teákat, a Coca-Cola innovációját most a legfontosabb döntéshozók, a fogyasztók díjazták.

Megfizetett ígéretek

5991
Az Ipsos 26 országban kérdezte meg a fogyasztókat arról, melyek azok a helyzetek, amikor többet fizetnének egy élelmiszerért annak egyedi csomagolása miatt.

Új gyárigazgató az Unilever röszkei gyárában

5304
2012 szeptemberétől Kocsis Zoltán tölti be az Unilever röszkei gyárának igazgatói pozícióját.

Magyar Termék Nagydíjas a Camping

5160
A 15. alkalommal meghirdetett Magyar Termék Nagydíjpályázaton nyert a Camping sajt termékcsalád.

Sorra dőlnek be az élelmiszeripari cégek

4642
Jelentős forgóeszköz hiány, magas alapanyag árak, gyakori késedelmes fizetés, széles körben elterjedt szállítói hitelezés, komoly szezonalitás - íme az okok.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése