TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is.
Látványos záróesemény keretein belül, hírességek és rajongók részvételével ért véget 4 hazai vlogger 8 héten át tartó versengése.

Az Open Road Fest a Mentőmotor Alapítványt támogatja

A cél: egy új mentőmotor árának összegyűjtése, mert fele annyi rohammotor van, mint amennyire ...

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

Megérkezett az Actimel új TV szpotja

7880
Tavaly az Actimel egy modern, provokatív világot épített fel, a munka és a mindennapok hőseinek dedikálva a kommunikációját.
A kávé világába kalauzol az ineedcoffe.hu weboldal, amelyet a Bravos kávét forgalmazó Mocca Negra Zrt. indított útnak.
Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a Metro új szolgáltatásának segítségével.
A Hörmann Hungária 25 éves fennállása óta több olyan projektben vett már részt, ahol gyermekintézmények, vagy műemlékek felújítása volt a cél. Most a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek segített egy fejlesztésben.

Bonduelle: 166 év szakértelem

7583
A Bonduelle fennállása óta családi tulajdonban van. A vállalatot jelenleg a hatodik generáció irányítja.
A Pick Szeged Zrt. országos, reprezentatív kutatásában arra kereste a választ, hogy milyen formában jelenik meg a gondoskodás a családok hétköznapjaiban.
Meg akarom őrizni az alkotás örömét. Egy ilyen cég megörvendeztet azzal, hogy létrehozhatsz egy új terméket, amit a piac szeret, egy új kommunikációs csatornát, amire az emberek reagálnak, vagy nyithatsz egy szakboltot, ami nap mint nap örömet okoz azoknak, akik oda betérnek.

Együtt kampányol a NoSalty és a Danone

7029
A Danone és a NoSalty közös kampányának célja, hogy felhívja a figyelmet a natúr friss tejtermékek sokszínű felhasználási módjára, valamint a kiegyensúlyozott és változatos táplálkozásban betöltött szerepére.
Tovább hódítanak világszerte, mégis fokokozódó import fenyegeti a zamatos magyar fajták piaci helyzetét.

Új márkastratégia a Metrónál

6999
A funkcionalitás mellett az érzelmek, a partneri kapcsolatok is előtérbe kerülnek a Metro új márkastratégiájában.

A fogyasztók kedvence: NESTEA

6139
A sztíviával is édesített NESTEA zöld teákat, a Coca-Cola innovációját most a legfontosabb döntéshozók, a fogyasztók díjazták.

Megfizetett ígéretek

5991
Az Ipsos 26 országban kérdezte meg a fogyasztókat arról, melyek azok a helyzetek, amikor többet fizetnének egy élelmiszerért annak egyedi csomagolása miatt.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése