TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Különleges élelmiszermentő akciót indított a SPAR Magyarország és a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft.
A Szolgálat békásmegyeri, családok átmeneti otthonában adta át a Bonduelle az „Adventi Kalendárium”elnevezésű kampánya során összegyűlt konzerveket.

A világ egyik legkeményebb futóversenyén is indulnak nők

Európa legjelentősebb terepfutó versenyét immár 15. alkalommal rendezik meg Chamonix-ban. ...

Magyarországon is elérhetővé vált a Facebook Marketplace

A magyar felhasználók számára is elérhetővé tette Marketplace szolgáltatását a Facebook. ...
Minden eddiginél sikeresebb volt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR-csoport huszadik alkalommal megrendezett karácsonyi gyűjtése.
A különleges ízkombinációkkal készült torták, kekszek, cake pop-ok és számos más édesség fele a bécsi úti I Love Kexben cukor-, glutén- és laktózmentes.
Nyolcadik éve ad „hal helyett hálót” a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Syngenta.
Az áruházlánc Napi Fogás nevű kampánya a „Direkt” kategóriában bizonyította, hogy egy hagyományos szegmensben is lehet innovatív programmal indulni.
Idén is kiemelt szerepet kap a zöldség-gyümölcs polcokon a magyar dinnye a SPAR országos hálózatában.
2014-ben a METRO Groupot a Dow Jones fenntarthatósági pontozó rendszerében, az élelmiszer-kereskedelmi szektor legjobbjai közé sorolták 77 ponttal. Nem véletlen.
Az egyik online ételrendelési portál vizsgálta meg, milyen ételekre és receptekre kerestek rá idén leginkább a magyarok
Jubileumot ünnepelt a COOP pénteken Egerben, hiszen tízedik alkalommal zajlott le a Coop Rally, amelyet a MIRELITE MIRSA Zrt. csapata nyert.
A METRO 11 nagyvárosban 13 helyszínen szervezett adománygyűjtést a helyi áruházak aktív közreműködésével.
Shakirával kötött nemzetközi együttműködési megállapodást a Danone Csoport.

Hamisítatlan Hajdúsági farsang

7018
Torkos péntek a debreceni Civis Delikátnál

Tízéves a McReggeli Magyarországon

6120
Az 50 millió eladott reggeli és a 3,5 millió liter elfogyasztott reggeli kávé pedig azt bizonyítják, hogy sikerrel.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése