TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Különleges élelmiszermentő akciót indított a SPAR Magyarország és a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft.
A Szolgálat békásmegyeri, családok átmeneti otthonában adta át a Bonduelle az „Adventi Kalendárium”elnevezésű kampánya során összegyűlt konzerveket.

Hazánkból is felkerültek állatok az ismert fotós virtuális bárkájára

Budapesten járt Joel Sartore, a National Geographic fotósa, aki egy virtuális bárkán gyűjti ...

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...
Minden eddiginél sikeresebb volt a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR-csoport huszadik alkalommal megrendezett karácsonyi gyűjtése.
A különleges ízkombinációkkal készült torták, kekszek, cake pop-ok és számos más édesség fele a bécsi úti I Love Kexben cukor-, glutén- és laktózmentes.
Nyolcadik éve ad „hal helyett hálót” a Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Syngenta.
Az áruházlánc Napi Fogás nevű kampánya a „Direkt” kategóriában bizonyította, hogy egy hagyományos szegmensben is lehet innovatív programmal indulni.
Idén is kiemelt szerepet kap a zöldség-gyümölcs polcokon a magyar dinnye a SPAR országos hálózatában.
2014-ben a METRO Groupot a Dow Jones fenntarthatósági pontozó rendszerében, az élelmiszer-kereskedelmi szektor legjobbjai közé sorolták 77 ponttal. Nem véletlen.
Az egyik online ételrendelési portál vizsgálta meg, milyen ételekre és receptekre kerestek rá idén leginkább a magyarok
Jubileumot ünnepelt a COOP pénteken Egerben, hiszen tízedik alkalommal zajlott le a Coop Rally, amelyet a MIRELITE MIRSA Zrt. csapata nyert.
A METRO 11 nagyvárosban 13 helyszínen szervezett adománygyűjtést a helyi áruházak aktív közreműködésével.
Shakirával kötött nemzetközi együttműködési megállapodást a Danone Csoport.

Hamisítatlan Hajdúsági farsang

7018
Torkos péntek a debreceni Civis Delikátnál

Tízéves a McReggeli Magyarországon

6120
Az 50 millió eladott reggeli és a 3,5 millió liter elfogyasztott reggeli kávé pedig azt bizonyítják, hogy sikerrel.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése