TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Jana ebben az évben is a legnagyobb magyar fesztiválok hivatalos vizeként hűsíti a fesztiválozókat.
Miközben a LIDL a saját márkás ásványvizéből a Pilisi Parkerdő újratelepítését támogatja, a Jana 7500 litert oszt ki legújabb termékéből a nagy melegben.

Árgaranciával indul az új budapesti taxi

Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei ...

Magyar koncepció teremtheti meg a 21. századi kisvárost

A Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete téli egyetemet tart Kőszegen neves külföldi előadók részvételével. ...

10 éves a NaturAqua

5222
2002 augusztusa óta 1 milliárd liter frissítő, természetes ásványvizet hoztak felszínre a zalaszentgróti vízbázisból.

Új ízekkel jelenik meg a NaturAqua Emotion

4095
Eper-rebarbara és citrom-maracuja ízű ásványvíz kerül a piacra áprilistól.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése