TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tóth Krisztián július 1-től már nem vesz részt a digitális kreatív ügynökség napi munkájában, de terveiről egyelőre még nem árult el részleteket.
A ma megnyílt 2015-ös Műegyetemi Állásbörze kiváló lehetőséget nyújt, a diplomás pályakezdők mellett a néhány éve már aktívan állást kereső Y generáció tagjainak is.

Árgaranciával indul az új budapesti taxi

Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei ...

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...
A számos új funkció mellett teljes mértékben okostelefon-barát lett az oldal.
Állást is ajánl a diplomásoknak: a Growww program keretében idén 250 pozícióra lehet pályázni 11 országban.

Munkaerőpiaci dinamizmus

5839
A digitalizálás a HR munka összes területén megjelenik, a tehetséges munkavállalókért vívott harc még élesebb lesz.
A 2 éve indult ARworks Augmented Reality mobil app fejlesztő ügynökség, 3D tervező szakembert, keres, aki:

Account manager 2012. 08. 01.

4956
Reklámügynökség keres, marketing kommunikációs vagy BTL területen szerzett tapasztalattal rendelkező Account Managert.

Category manager - FMCG, Promotion, 12-05-07

4397
ELC is looking for Category manager for FMCG and Promotion

Rendezvényszervező, 12-05-07

4396
A BO Event elhivatott rendezvényszervező kollégát keres, több éves rendezvényszervezői/ügynökségi tapasztalattal, angol nyelvtudással, SOS belépéssel.

Értékesítési manager

4083
M.C. Direct Kft. keresi...

Vezető keresőmarketing tanácsadó

144
A Klikkmánia keresőmarketing ügynökség keres csapatába vezető keresőmarketing tanácsadót.
Jelölteket keresünk az HBO-hoz Compensation and Benefit Coordinator pozícióba.
Médiapiaci megbízónk részére üzleti tervezési menedzsert (Business Analyst) keresünk.

Marketing Menedzser

147
Nemzetközi megbízónk részére keresünk TV csatornák marketing menedzselésére alkalmas jelölteket.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése