TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Magyarország legnagyobb, a kis- és középvállalkozások üzleti évnyitó rendezvényén a szakma nagyjai mutatják be a 2019-es év üzleti- és marketingtrendjeit.

Lássuk, a 25 top előadó, milyen témákban szólal meg a hatodik Magyar Marketing Fesztiválon!

[Értékesítés] A közép-európai cégvezetők legnagyobb tévedése az értékesítésben

 

[Ügyfélélmény] A legújabb ügyfélélmény teremtő stratégiák és taktikák, melyek képesek megduplázni a profitodat.

 

[B2B] B2B marketing, gyártói- és ipari marketing trendek

 

[Lokális marketing] A kkv szektor új marketing eszköze: a lokális marketing

 

[Márkaépítés] KKV márkaépítés trendek 2019. A szemlélet, amire már a multiknak is fáj a foguk.

 

[Adwords] Google Adwords: Hogyan lehetnek sikeres Google Ads kampányaid 2019-ben?

 

[Szállásmarketing] Így szerezz vendéget szállásodba, éttermedbe 2019-ben, hogy azt ők is élvezzék!

 

[Instagram] Instagram marketing a vállalkozásokban - Trendek és működő megoldások

[Boltberendezés] Kasszarobbantó üzletberendezési tippek 2019-ben.

 

[Szövegírás] Szövegírási és tartalommarketing trendek 2019-ben

 

[Weboldal] Webes trendek 2019-ben

 

[Meggyőzés] Weboldalak pszichológiája – miért nem termel pénzt a weboldalad?

 

[Offline marketing] Újra divat: Offline marketing megoldások és technikák 2019-ben

 

[Jog] Webshopok leggyakoribb jogi problémái - felkészülés 2019-re - adatvédelem, szavatosság, reklamációk, GDPR

 

[Menedzsment] A fogyasztói élménynövelés eddig rejtett módja: a munkatársak motiváció növelése motivációtérképezéssel.

 

[SEO] SEO trendek 2019-ben

 

[Telemarketing] Telemarketing 2019-ben: Csináld jól és arasd le a piacot!

 

[Facebook] Hogyan hozzuk ki a legtöbbet 2019-ben a közösségi médiából?

 

[Influencer] Influencer-marketing trendek 2019-ben

 

[Webshop] Webáruház trendek 2019-ben + 5 lépés a hatékonyabb konverziónöveléshez

 

[Analitika] Élet a Google Analytics-en túl: analitika toolok és trendek 2019-re

 

[Gasztromarketing] Étterem- és gasztromarketing trendek 2019

 

[Eladni nőknek] A „WANNABE” élmény – kitől fognak vásárolni a nők 2019-ben?

 

[Gameficiation] Gamification a marketingben – érdekesebb, addiktívabb, jobban konvertáló kampányok

 

[Automatizáció] Az online marketing jövője: Marketing automatizálás és perszonalizált kommunikáció gyakorlati megvalósításai

Foglald le a helyed ITT, mert…

- ez a legnagyobb és legszínesebb, KKV marketing trendekkel foglalkozó hazai, üzleti Fesztivál!

- nem értékesítik az előadásokat!

- a jegy ára (14 900 Ft-tól) egy előadó tanácsadói óradíját nem fedezné!

- 40+ kiállító vár exkluzív ajánlatokkal!

- egyedül a Marketing Fesztiválnál van külön Networking terem (#businessflow) és 250m2-es VIP terem!

- kizárólag 2 teremben folyik előadás, amiről lemaradsz, azt MP3-ban megkapod!

- előadóik 99%-a csak itt látható 2019 januárjában!

- a kis- és középvállalkozások marketingjének teljes eszköztárában, elsőként mutatják be az újdonságokat!

- minőségi- és pénzvisszafizetési garanciát vállalnak!

- kizárólag 100% hazai tanácsadók és cégek állnak színpadra!

- a Marketing Fesztivál nem egy cég önpromója!

- 1 évre elegendő új partnerkapcsolatot köthetsz a folyosón vagy a Networking teremben!

- az elmúlt 5 évben közel 10 000 cégvezető döntött mellettük!

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése