TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nemcsak az applikációban becsült árat garantálja a Taxim, de azt is, hogy egyenruhás sofőrjei a legjobbak lesznek a piacon, köszönhetően a speciális szűrő és képzési rendszernek.

A Mikulásgyárral közös ajándékgyűjtő akcióval indult az új budapesti taxi, amelynek magyar tulajdonosai a rendeletben előírt, júliusi 7-55%-os áremelés miatt is döntöttek úgy, hogy egy, a nemzetközi trendeknek megfelelő, valóban felhasználóbarát társaságot alapítanak. Piackutatásuk szerint a megkérdezettek 70%-a cserélné le mostani taxiját egy jobb szolgáltatást nyújtó cégre. Erre építve a 100 milliós jegyzett tőkével alapított cég a kezdeti ötvenes flottát rövidtávon 300 gépjárműből álló parkra bővíti, majd az App Store vagy Google Play kínálatából is ingyenesen letölthető applikációval mielőbb szeretne megjelenni a nemzetközi piacon is.

Az utasok elégedettsége szempontjából a cég vezetői kiemelt fontosságúnak tartják a modern gondolkodású, fiatalos sofőrgárdát, hiszen a taxi-rendelettel bebetonozott piacon csak az emberi tényezők és az alkalmazások tesznek igazán különbséget a szolgáltatók között. Mivel a vevőelégedettségért a legtöbbet a volán mögött ülők tehetnek, a Taximnál nagy hangsúlyt fektetnek a kollégák kiválasztásra, oktatásra és megtartásra. A szolgáltatás minőségének folyamatos garantálására hozták létre a Sofőr minőségbiztosítási programot, amelyet coach-ok és pszichológusok közreműködésével fejlesztettek. Fontos jellemzője a szolgáltatásnak, hogy az applikáció által a rendeléskor kalkulált viteldíjnál csak vis major esetén kell többet fizetni. Ha nem befolyásolhatatlan tényezők játszanak közre a fuvardíj növekedésében, akkor csak az előre ajánlott ár kerül levonásra az utas kártyájáról.

A modern online rendszer mellett a Taximnak lesz hagyományos diszpécser központja is, így a konzervatívabb megoldásokat előnyben részesítők vonalas számon is rendelhetnek autókat, amelyekben az egyedi fejlesztésű parfümös illatosítónak köszönhetően egységes illat, valamint márkázott zsebkendő és – rossz idő esetén – esőkabát várja az utasokat.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése