TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A szeretteinktől kapott támogatás meghálálásában szeretne segíteni idén karácsonykor az Unicum: egy olyan limitált és egyedi dobozzal rukkoltak elő, amit az egyik privát fotónk díszíthet.

A kampány során olyan ismert és elismert párosokkal dolgozik együtt a vállalat, mint Wossala Rozina és Kánya Kata, illetve Marsalkó Dávid és Marsalkó Péter.

Mi lehetne nagyobb siker, mint szeretteink és hozzátartozóink elismerése? Az ő véleményük és iránymutatásuk miattuk lettünk azok, akik. Az Unicum számára a kezdetektől fontosak a családi értékek és a generációk közös munkája, ezért mindig olyan példaképekkel működik együtt, akik számára ez ugyanolyan meghatározó szereppel bír.

 

Az idei karácsonyi kampány középpontjába is a családi értékek kerültek: most bárki rákerülhet a márka egyedi Unicum díszdobozaira. 100 szerencsés – aki november 30-ig feltölti fotóját a karacsony.unicum.hu weboldalra – megnyerheti személyre szabott, egyedi díszdobozát. Aki azonban biztosra szeretne menni, annak december 14-én és 15-én személyesen is lehetősége lesz megvásárolni azt a budapesti Zwack Mintaboltban.

 

„A család az, ahonnan az alapvető értékrendünket megkapjuk, ahonnan elindulunk, és ide is térünk vissza az igazán fontos pillanatokban. Ezért tartjuk fontosnak, hogy a mindennapok során is ápoljuk ezeket a kötelékeket, az ünnepek alatt pedig különös figyelmet szenteljünk nekik” – mondta Zwack Izabella a vállalat karácsonyi kampánya kapcsán. „A családunk számára kiemelten fontos a karácsony és a mostani időszakban középpontba állított értékek. Örülünk, hogy olyan emberekkel dolgozhatunk ismét együtt, akikre felnézünk” – tette hozzá Zwack Sándor.

 

„A rengeteg teendő miatt sokszor nehéz összehozni egy tartalmas találkozót a családdal, de igyekszem minél gyakrabban lehetőséget találni arra, hogy együtt lehessünk. Nagyon sokat köszönhetek a szüleimnek, és próbálom meghálálni nekik, hogy támogattak a pályámon” – mondta Marsalkó Dávid, a Halott Pénz zenekar frontembere.  „Büszke vagyok a fiamra, és tudom, hogy ő is büszke rám” – tette hozzá Dávid fotóművész édesapja, Marsalkó Péter.

 

A másik páros, Wossala Rozina műsorvezető és édesanyja, Kánya Kata is izgatottan várták a kampány indulását: „Még nem volt rá példa korábban, hogy így dolgozzunk együtt. Külön öröm, hogy ezt egy olyan kampányban tehettük meg, aminek a középpontjában a számunkra is fontos családi értékeket állították.”

 

Az idei kampányra az Unicum három kisfilmmel készült, amiben a két páros és Zwack Sándor mesél a családról és annak fontosságáról – úgy, ahogyan korábban még nem hallhattuk őket. Aki pedig szeretne többet megtudni róluk és a márkáról, az december 14-én és 15-én jobban megismerheti őket a mára már hagyománynak számító exkluzív lepárló- és pincetúrán a Soroksári úti Zwack Múzeum és Látogatóközpontban.

 

A filmek az alábbi linkeken elérhetők:

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése