TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Cosmopolitan magazin 2018-ban immár ötödször díjazta Magyarország legjobb bloggereit, és első alkalommal a legbefolyásosabb influencereit.

A díjakat az idén már kétnaposra bővült Cosmopolitan Blogger Daysen adták át, ahol számos érdekes előadáson és izgalmas programon vehettek részt a látogatók. A Cosmopolitan Blogger Days október 26-án szakmai nappal indult, majd október 27-én a bloggereknek, vloggereknek, influencereknek szóló előadásokkal és programokkal folytatódott. Magyarország legnagyobb bloggerkonferenciáján több mint 1800-an vettek részt.

A két nap fénypontja a Cosmopolitan Blogger Awards 2018 díjátadó volt. Az idei pályázatra ezúttal 9 kategóriában közel 500 pályázat érkezett, amelyeket a hat tagból álló szakmai zsűri bírált el szigorú szempontrendszer alapján. A zsűriben ezúttal Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője, Farkas Dániel YouTube-szakértő, Oravecz Nóra énmárka- és storytelling-stratéga, Szabó Gergő, a Special Effects Media társalapítója, Zalai Ágnes, a Central Médiacsoport digitális stratégája és Csiszár Gergő, a Post For Rent ügyvezetője és alapítója kaptak helyet. A klasszikus bloggerpályázat mellett ebben az évben először a legmeghatározóbb influencereket is díjazta a magazin, akikre a szakmai zsűri jelölése alapján a közönség szavazhatott. Rájuk, valamint a zsűri által a közönségdíjra javasolt bloggerekre összesen 153 619 olvasói szavazat érkezett.

 

A Cosmopolitan Blogger Awards 2018 nyertesei:

  • Az Év Bloggere: Pusztai Olivér, Stíler blog
  • Az Év Vloggere: Kovács Dorottya, Chloe From The Woods
  • Az Év Gasztrobloggere: Iklódi Dóra, Wander. Food. Wonder
  • Az Év Travel Bloggere: Mátai András, utazgatok.hu
  • Az Év Fashion Bloggere: Csalár Bence, bencecsalar.com
  • Az Év Beauty Bloggere: Kertész Kriszta, Green Veda
  • Az Év Fitness Bloggere: Gökler Kriszti
  • Az Év Felfedezettje: Győri Zoltán és Réka, Mit játsszunk? blog
  • Az Év Instája: Kórusz Bea, @mysecret.fashiondiary
  • Az Év Női Influencere: Kulcsár Edina
  • Az Év Férfi Influencere: Dancsó Péter
  • Az Év Gasztroinfluencere: Fördős Zé
  • Az Év Travel Influencere: Nánásiék (lenti képen)
  • Az Év Beauty Influencere: Viszkok Fruzsina
  • Az Év Fashion Influencere: Kovács Dorottya, Chloe From The Woods
  • A Közönség Kedvence: Alexy Vivien

„A Cosmopolitan Blogger Awards mára egy meghatározó díj lett a magyar média- és influencerpiacon – nyilatkozta Sabján Johanna, a Cosmopolitan főszerkesztője. – Olyan tájékozódási pont, amely segítségül szolgál az ügynökségeknek és hirdetőknek, hogy milyen mikro- és makroinfluencerekkel, bloggerekkel és vloggerekkel érdemes együttműködniük. Valamint a véleményvezér-szcénának is visszajelzést ad arról, hol tartanak épp a karrierjükben.”

Az esemény házigazdája ezúttal is Steiner Kristóf volt, aki olyan neves előadókat konferált fel a színpadra, mint Kasza Tibor műsorvezető és onlinemarketing-szakember, Oravecz Nóra énmárka-stratéga, Tatár Csilla és Takács Nóra műsorvezetők, vagy Kovács Dorottya, a Chloe From The Woods bloggere és Tokár Tomi műsorvezető. A Central Médiacsoport képviselői, köztük Zalai Ágnes digitális stratéga vagy Baráth Andrea marketingigazgató mellett Rubin Kata, a UNICEF Magyarország kommunikációs igazgatója is érdekes előadásokkal készültek. Ezen túl két kerekasztal-beszélgetés során például Rubint Réka és Schobert Lara segítségével láthattunk bele picit jobban a Musical.ly generáció világába, illetve Mádai Vivien műsorvezető, Bánhidi Dóra, a Pandarte blog szerzője és Priger Inez a social media sztáranyukái életébe engedtek némi betekintést. Az előadások mellett workshopok és közönségtalálkozók színesítették az esemény programját.

 

A konferenciáról szóló részletes beszámoló a Cosmopolitan magazin decemberben megjelenő január-februári számában és a Cosmo.hu-n lesz olvasható, illetve az esemény sikeréről a social media felületeken közzétett több száz #cosmopolitanhungary és #cosmopolitanbloggerdays2018 hashtagek alatt feltöltött bejegyzés árulkodik.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése