TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hosszabbít “Az Év Honlapja” pályázat

8340
Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, ‘Az Év Honlapjára’. A legjobb honlapokat, applikációkat, influencer kampányokat, marketing és technológiai megoldásokat 25 kategóriában várja a szakmai zsűri október 30-án éjfélig. Itt a legjobb lehetőség megmérettetni digitális marketinged!

A pályázat idén nemzetközi szintre emelkedett, ezért már nemcsak a magyar nyelvű pályaműveket, de magyar fejlesztők angol nyelvű munkáit is várjuk, amelyekből a legjobbak tovább juthatnak a nemzetközi “World Summit Award” versenyébe.

„Jelentős változások zajlanak a digitális marketingben. Hódít a vertikális videó, bedurvult az influencer marketing, nyakunkon a mesterséges intelligencia. A digitális marketing-terek egyre automatizáltabbak és szabályozottabbak. Minden a dinamikáról, a mozgásról, a gyorsulásról szól. A digitális pénzek felforgatják a fintech világát, minden azonnal kell. A marketingesek alig győzik szusszal a változások követését. Fontos a tanulás, a fejlődés és a szakmai megmérettetés. ’Az Év Honlapja’ pályázat épp ezért egy biztos pont kíván lenni ebben a hatalmasra nőtt digitális labirintusban.” – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.

Érdemes minél hamarabb nevezni, hiszen ez előnyt jelent a közönségszavazatok gyűjtésében, és az értékelésig tovább fejleszthetünk a SEO Siker mérőszámainak segítségével.

Pályázni az azevhonlapja.hu oldalon október 30. éjfélig lehet.

A zsűrizést követően az ünnepélyes díjátadóra a november 14-én megrendezésre kerülő “Marketing Summit Hungary” konferencián kerül sor.

Nevezz weboldallal, applikációval, marketing vagy technológiai megoldással és influencer kampánnyal, hogy tiéd legyen 2018-ban ‘Az Év Honlapja’ díj!

’Az Év Honlapja’ Team

info@evhonlapja.hu

www.azevhonlapja.hu


A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése