TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Generali Gyerek Sziget mára az ország leghosszabb és – programkínálatát tekintve – a legösszetettebb családi eseménysorozata, amelynek megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető.

A  rendezvény népszerűsége folyamatosan nő, immár egy-egy hétvégén  több mint 50 ezer látogatója van. Ennek köszönhetően a szponzorok olyan kreatív program- és szolgáltatáskínálatban tudnak megjelenni, ami nem csak a márkák ismertségét, hanem a fogyasztók márkaelkötelezettségét is növeli.

„A Gyerek Sziget népszerűsége a programok minőségében és sokszínűségében rejlik” – mondja Vidó Andrea főszervező, aki munkatársaival együtt évről-évre arra törekszik, hogy minél változatosabb programokat állítsanak össze és a különböző műfajok legjobbjait hívják meg a rendezvény-sorozatra.   „Az esemény szerves része már a budapesti nyárnak, és a célcsoport elégedettsége és érdeklődése miatt érdemes arra, hogy a szponzorok megjelenjenek, kreatív megoldásaikkal gazdagítsák a programokat” – tette hozzá Pintér Nóra szponzorációs vezető

Idén hatodik éve állt a Gyerek Sziget mellett névadó szponzorként a Generali a Biztonságért Alapítvány. „A támogatás célja, hogy az alapítvány célkitűzései mentén a közlekedésbiztonság, az egészségmegőrzés és a sportolás fontosságának üzenete élményszerű programokon keresztül juthasson el a látogatókhoz” –mondta el Horváth Gergely, a Generali a Biztonságért Alapítvány kuratóriumi tagja. A négy júniusi hétvége alatt a Generali Nagyszínpadon kaptak helyet a nagy népszerűségnek örvendő koncertek és egyéb előadások, emellett három kiemelt aktivitással találkozhattak a látogatók. A Generali KRESZ Parkban a gyerekek játszva tanulhatták meg a biztonságos közlekedés alapjait. Az elméleti és gyakorlati tudás megszerzését a gyermekjogsi átadása zárta. A Generali Sport Park a mozogni vágyó kicsik és nagyok birodalma volt, ahol minden a játékos sportolásról, mozgásról szólt. Az egészségmegőrzés érdekében szombatonként a Generali Szűrőbusz ingyenes egészségügyi szűrővizsgálatokkal, tanácsadással várta az érdeklődőket.


A Minimax kalandos játékokkal jelent meg a rendezvényen. „A Minimax sátorban közkívántra egész napos Barbie-s foglalkoztató várta a látogatókat, akikk meseszép ruhákat tervezhettek Barbie-nak, sőt, el is készíthették azokat” – mondta Osváth László BTL Marketing Manager. A Barbie és Kicsi Gesztenye Klubos kifestőkkel és furfangos foglalkoztató füzetekkel várta gyermekeket. A Csizmás a kandúr rajongói igazi hősökké válhattak, ha részt vettek a szuper ügyességi játékokban. Mindezek mellett az örök kedvenc a trambulin, a kézműves alkotókuckó és a legkisebbeknek készült bébi játszótér sem maradhatott el a Minimax sátrából. A Minimax Fesztivál is több éve kerül megrendezésre, ez az a nap, amikor a Nagyszínpadra beköltöznek a Minimax műsorán látható zenekarok, és zenés produkciók.

 

A Rossmann Ringató Ligetben egész nap muzsikaszóval, mondókákkal és vidámsággal várták a kicsiket és nagyokat egyaránt. A mondókák és dalok csodás világába kalauzolták a gyermekeket és szüleiket, hiszen foglalkozásvezetők saját hangszereikkel élőben muzsikáltak a helyszínen. „Már sok éve részesei vagyunk a rendezvénynek, ahol a szülőknek és gyerkőcöknek egyaránt lehetőségük van megkóstolni és kipróbálni a Rossmann saját márkás termékeit. Emellett egy meghitt sarkot is biztosítunk a szülők számára, ahol nyugodt körülmények közt tudják megetetni és tisztába tenni a legkisebbeket, melyhez természetesen számos termékünket használhatják” – mondta Kadlok Nelli, a Rossmann Magyarország PR menedzsere.

 

„Már 2016 óta vagyunk jelen a Generali Gyerek Szigeten a Decathlon Sportparkkal – mondta Zsupányi Adrienn rendezvényszervező menedzser.  – A tematika, a közönség és a színvonal miatt idén sem volt kérdés számunkra, hogy hozzá szeretnénk-e járulni egy sportos programmal az eseményhez. Mint minden rendezvényen, itt is aktívan, programokkal voltunk jelen, mert az a legfontosabb, hogy a sportolás örömét adjuk át az embereknek.”

Az ALDI Magyarország tavaly jelent meg először a Gyerek Szigeten. A vállalat a diszkont filozófia megalkotójaként fontosnak tartja, hogy minél szélesebb körben ismertesse meg termékeit és működését a jelenlegi és a jövőbeni vásárlókkal. Éppen ezért az áruházlánc a Minipoliszban már évek óta sikeresen működtet egy, a gyerekek számára kialakított és berendezett áruházat telepített a Szigetre. A MiniAldiban nem csupán a vásárlást végezhetik a gyerekek, de az árufeltöltéstől a kasszázásig, számos bolti folyamatot próbálhatnak ki játékos formában.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése