TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Design Terminál mentorprogramjának záró eseményén, a Demo Day-en jelentették be a nonprofit szervezet legújabb vállalati együttműködéseit. A Design Terminál célja, hogy a piaci szereplők számára olyan tehetséggondozó programokat dolgozzanak ki, melyek hidat képeznek a vállalatok és a startupok között.

A Design Terminál 2017-ben indította első üzleti együttműködését a Közép-Európa egyik legnagyobb vállalatának számító MOL Csoporttal. A MOL startup programjára nemrég zárulta jelentkezés, a lehetőség iránt 22 országból érdeklődtek innovatív vállalkozások.

 

Böszörményi-Nagy Gergely, a Design Terminál ügyvezetője most bejelentette, további négy meghatározó nagyvállalattal bővül a szervezet ügyfeleinek listája. 2018-tól az E.ON, a BlackRock, a Knorr-Bremse és az Union Biztosító is a Design Terminállal dolgozik. Mostantól mindegyik cég saját tehetséggondozó programmal keresi a stratágiájához illeszkedő startupokat.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése