TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy szappanopera-forgatás vicces momentumára épül a Paloma kávémárka legújabb, Scherer Péter főszereplésével készült tv-szpotja. A kampányt a reklámfilmszerepeket csak kivételes esetben vállaló ismert színész három, csak a közösségi médiában látható, meghökkentő mini videója teszi teljessé. A márka kreatívügynöksége a Human Telex Advertising & Event volt, amely tender során nyerte el a munkát.

A Paloma a közép árkategóriás őrölt-pörkölt feketekávék piacán szépen teljesítő márka, annak ellenére, az elmúlt években minimális marketing támogatást kapott. Így a tulajdonos Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt. az intenzív növekedésben bízva úgy döntött, 2018-ban nagyobb hangsúlyt helyez a brandre, és imázs tv-kampánnyal is megerősíti.

 

A cél nemcsak a versenytársaktól jól megkülönböztethető reklámfilm elkészítése volt, hanem egy, a márka imázsát megalapozó, annak személyiséget adó kommunikáció elindítása is.  A Paloma vásárlóközönségét jelenleg elsősorban a középkorú, vagy annál idősebb nők teszik ki, akik értékelik a termék intenzív ízét, megbízható minőségét és kedvező árát. Az ő megtartásuk mellett azonban a fiatalabb, városi közönséghez is szólni kívántak a humoros, laza, modern kampánnyal.

 

A szpot főszereplője a számtalan színházi előadásból, mozifilmből és legújabban a Válótársak című sorozatból is jól ismert Scherer Péter, aki „saját magát” alakítja a filmben. Éppen egy szappanopera egyik szerelmi jelenetének felvételét látjuk, a kávéra szomjazó szereplő azonban hiába szeretné nevén szólítani hölgy partnerét, a szájára Pamela helyett csak a Paloma kívánkozik. A helyzetkomikumot végül egy jó erős fekete oldja meg, amely átlendíti a fáradt színészt a holtponton.

 

 

A reklámfilm január 15-től fut a televízióban. Emellett azonban Scherer Péterrel három vicces és meghökkentő mini videó is készült, amelyek a képzeletbeli forgatás szüneteiben, színfalai mögött játszódnak. A kézi kamerával felvett, improvizációra épülő jeleneteket kifejezetten a közösségi média csatornára fejlesztették.

 

A film kreatívügynöksége a Human Telex Advertising & Event volt, amely tender során nyerte el a márka bizalmát.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése