TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Telenor Csoport vezérigazgatója, Sigve Brekke kihívást hirdetett a vállalatcsoport 12 tagvállalatának több mint 30 ezer dolgozója körében. A munkavállalók azt kapták feladatul, hogy 2018-ban minimum 40 óra oktatáson vegyenek részt, hogy már új kompetenciákkal felkészülve alakíthassák a digitális jövőt.

Az élethosszig tartó tanulás ösztönzése érdekében Sigve Brekke vezérigazgató „40 órás kihívás” elé állította a Telenor összes dolgozóját. A kihívás lényege, hogy az idei évtől kezdődően mindenki fordítson egy munkahétnyi időt, azaz 40 órát tudatos tanulásra. A több mint 30 ezer fős létszámot tekintve ez összesen akár 1,2 millió tanulásra fordított órát is jelenthet évente. Az órák közül legalább húszat a vállalat online oktatófelületén kell elvégezni, a többi kapcsolódhat az illető konkrét feladataihoz (pl. lehet munkavégzés közbeni „on-the-job” jelleggel végzett tanulás, munkakörön kívüli extra feladat vállalása, mentorálás vagy akár állás-rotáció), vagy esetleg lehet új készségek kialakítását célzó külső tréning vagy tanfolyam is.

 

„A digitális technika alapjaiban változtatja meg társadalmainkat. A változásban rejlő lehetőségeket akkor tudjuk igazán kihasználni, ha mi magunk is alaposan felkészülünk rá. Új munkamódszereket kell alkalmaznunk, újszerű megközelítésekben kell gondolkoznunk és ösztönöznünk kell az élethosszig tartó tanulást. Szeretném, ha a Telenornál minden munkatársunk folyamatosan fejlesztené a tudását és bővítené a kompetenciáit” – mutatott rá Sigve Brekke, a Telenor Csoport vezérigazgatója.

 

A Telenor Csoport vezetősége 5 kiemelt kompetenciaterületet határozott meg: a digitális marketinget, a digitális csatornákat, az alkalmazott analitikát, a dizájnt és a termékfejlesztést. Ezeken a területeken jelentős fejlődést szeretnének elérni ahhoz, hogy a 176 milliós globális előfizetői kör számára naprakész szolgáltatásokat tudjanak nyújtani. 2018-ban megújították a Telenor digitális oktatási portálját, a Telenor Campust, ahol már ismert külső online oktatási szolgáltatók kurzusai is elérhetővé váltak – köztük a Lynda (LinkedIn) és a Coursera (vezető egyetemek és üzleti továbbképző intézetek online kurzusai). Az öt kiemelt kompetenciaterületen kívül a vezetők további modulokat választhatnak az agilis és hagyományos projekmenedzsment, a growth mindset (fejlődésorientált szemlélet) és az erősségekre összpontosító fejlesztési gyakorlatok területén is.

 

„A folyamatos tanulás és szakmai fejlődés mind a személyes, mind a vállalati siker elengedhetetlenül fontos része. A 40 órás kihívással szeretnénk az új ismeretek megszerzését a napi munka szerves részévé és örömteli tevékenységgé tenni.” – tette hozzá Kiss Judit, a Telenor Magyarország HR igazgatója.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése