TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Többfordulós, meghívásos tenderen nyerte el a Hankook Tire Magyarország Kft. teljeskörű PR kommunikációs feladatait a Morpho. A stratégiai tervezés és tanácsadás, valamint a márka erősítése mellett a kommunikációs ügynökség a CSR és a közösségi média feladatokban működik együtt legújabb nagyvállalati ügyfelével.

„Örülünk és büszkék vagyunk rá, hogy a Hankook Tire Magyarország Kft. minket választott. Hiszünk abban, hogy szakértőink és a vállalattal közösen megalkotott kommunikációs stratégia aktívan hozzájárul a kitűzött üzleti célok eléréséhez és tovább építi a Magyarországon több mint egy évtizede gyártó tevékenységgel is jelen lévő népszerű márka imidzsét. A lendületes kommunikációt megújult PR stratégiával, integrált megoldásainkkal, színes és kreatív tartalmainkkal támogatjuk” – mondta Jekler Rudolf, a Morpho ügyvezetője.

 

A megbízás 2018 januártól a Hankook teljes körű PR tevékenységének ellátására vonatkozik: a termék- és vállalati kommunikációs tanácsadás, projektmenedzsment mellett a Morpho közreműködik a gyártó CSR stratégiájának megvalósításában.


A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése