TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kedvező időjárásnak, változatos gasztronómiai és kézműves kínálatnak és az európai turisztikai elismerésnek köszönhetően minden eddiginél nagyobb volt az érdeklődés a bazilika előtt hetedik alkalommal megrendezett karácsonyi vásár iránt.

A rendezvény közel 40 napjának becsült látogatói adataiból az olvasható ki, hogy az idei volt az eddigi legnagyobb érdeklődésre számot tartó Adventi Ünnep a Bazilikánál az eddigi hét alkalom közül. Ahogy az ilyen nagyszabású rendezvényeknél megszokhattuk, a siker mögött számos hazai és nemzetközi márka támogatása áll. Augusztustól kezdve folyamatosan sorakoztak fel a brandek az esemény mögé.

 

 

Az energetikai iparágból az EON, a pénzügyi szektorból pedig az MKB Bank állt a kezdeményezés mögé, elismerve, hogy ez a rendezvény sokat tesz az energiatakarékos üzemeltetés és a modern fizetési lehetőségek biztosítása terén egyaránt. Az EON nyereményjátékot is hirdetett, aminek szerencsés nyertesei egy üveg pezsgőt és meghívást kaptak egy tál lencseétel elfogyasztására a vásárban.

A hangulatos faházak között idén is fellelhető volt az Ökumenikus Segélyszervezet mézeskalácssütő házikója, a szervezett immár hatodik éve CSR partnere a rendezvénynek: nemcsak a mézeskalácsok megvásárlásával, de a HelloPay terminálokon is lehetett önkéntes adományokkal segíteni a munkájukat. Az MKB Bank Abosi Barni lifestyle vloggerrel és Havas Dóra gasztrovloggerrel karöltve gyűjtött 2.300.000 Ft-ot a segélyszervezet számára. Gallyas Igor, a pénzintézet kommunikációs igazgatója szerint az együttműködés a youtuberekkel is azt jelzi, hogy igyekeznek innovatív bankként jelen lenni a szektor szigorú előírásai közt.

 

 

Nemcsak az MKB Bank törekedett a formabontó megoldások alkalmazására, a vásár egyik hangulatos hüttéje hétről-hétre olyan influencereket és azoknak követőit látta vendégül, akiknek profilját mára már százezrek követik az országban. Többen közülük most cserélték fel először az online kapcsolatukat offlinera.

A főszponzorok között idén újra feltűnt a Toyota, amely idén ünnepli a hibrid technológia húszéves évfordulóját, így a márka hazai képviselete kapott az alkalmon, hogy több ezer emberrel ismertethesse meg a vásár területén kiállított hibrid autóit.

Újonnan csatlakozott a támogatókhoz a Magyar Posta, amely egy kihelyezett fotófalas aktivitással kívánta népszerűsíteni Sender! nevű alkalmazását, aminek letöltésével saját fotóinkat küldhetjük el szeretteinknek képeslap formában. A Széchenyi 2020 standjánál a finanszírozási program eredményeiről számoltak be, miközben megjelenési lehetőséget kaptak a szervezőktől hazánk kulturális intézményei és turisztikai látványosságai is. Látványosságból amúgy sem volt hiány, a Seiko Boutique-ban sikeres atlétánkkal, Baji Balázzsal lehetett találkozni, az ökumenikusoknál Wolf Kati díszítette a mézeskalácsot, de még a hazánkban forgató Antonio Banderas is kilátogatott a bazilika előtti forgatagba.

 

 

Ha ők nem is, de a nagy többség nem hagyta ki, hogy megkóstolja a karácsonyi vásár hivatalos pálinkáját, amelybe a Schiszler családi vállalkozás az Alföld gyümölcseinek legjavát főzte bele nagy hozzáértéssel. A Pannon Kávé Kft., mint kizárólagos kávészolgáltató, a négykerekű Perla Caffé Expressből kínálta a jó minőségű feketét.

Az idén hetedik alkalommal megrendezett Adventi Ünnep a Bazilikánál folyamatosan fejlődő vásárként számtalan újítással lepte meg a kilátogatókat: az idei év legnagyobb szenzációja a bazilikára vetített 3D mesejáték volt, amin 8 grafikus dolgozott három hónapon át. Az újdonságok mellett az európai szellemiséget ismerték el a European Best Destinations neves utazási portál szavazói, akik negyedik helyezést adtak a budapesti helyszínnek. Az Adventi Ünnep a Bazilikánál olyan karácsonyi vásárokat utasított maga mögé, mint kölni, berni vagy a nürnbergi.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése