TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A szisztematikus kutatás-fejlesztési hátterű vállalatot másodszorra választották Magyarország rangos szupermárkái közé.

A Nu Skin sorozatban immár a hatodik alkalommal kapta meg a Business Superbrands elismerést, és a vállalatot másodszorra választották Magyarország rangos szupermárkái közé.

 

A Superbrands és a Business Superbrands elismeréseket évről évre azok a márkák érdemlik ki, amelyek a saját területükön kiemelkedő hírnevet szereztek, a fogyasztóik megbíznak bennük és a termékeikben. A Superbrands és Business Superbrands jelölések független márkamenedzsment szakértők döntése alapján, kizárólag szakmai szempontok szerint történnek, így az elismerésekre előzetesen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. A Bisnode csoport által létrehozott, a döntési procedúra során figyelembe vett Bisnode Rating kockázatossági mutató pedig garantálja, hogy a csaknem 4000 vállalatot tartalmazó listából kizárólag a legmegbízhatóbbakat díjazzák.

 

„Hatalmas megtiszteltetés és öröm számunkra, hogy idén is sikerült megerősítenünk a pozíciónkat a hazai szupermárkák körében. Az újbóli elismerések alapján a Nu Skin márkájához kapcsolt értékek olyan előnyöket nyújtanak, amelyeket a vásárlók nemcsak ismernek és elismernek, hanem el is várnak tőlünk. Az újabb Superbrands-díjak egyben igazolják azt a törekvésünket, hogy a fogyasztóink és a szakmai döntéshozók a Nu Skinre mint értékteremtő és megbízható márkára gondoljanak. Márkaértékünk növelése során fontos célkitűzésünk az ügyfélközpontúság, a Nu Skin-közösségek építése és ápolása, a velük való rendszeres, kétoldalú kommunikáció. Az a tény, hogy egy független szakmai bizottság sorozatosan a legjobbak közé sorol bennünket, nemcsak a márkánk erősödését jelzi, hanem minden jelenlegi és jövőbeni fogyasztónk, valamint üzleti partnerünk számára garanciát is nyújt” – hangsúlyozta Pál Kata, a Nu Skin kelet-európai értékesítési alelnöke.

 

Alapítása óta az idén 33 éves, hazánkban 2005 óta jelen lévő Nu Skin összesen 28 tudományos szabadalmat jegyzett be, a hozzá köthető szakemberek több mint 80 tudományos cikket, posztert publikáltak, illetve prezentáltak, 2010-ben pedig a Forbes a céget a „100 legmegbízhatóbb vállalat” közé is beválogatta. Öregedésgátló termékeivel és a személyre szabott, otthoni kozmetikai kezelést biztosító okosmegoldásaival a Nu Skin forradalmasította az egészség- és szépségipart, számos rangos innovációs és designdíjat nyert el világszerte.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése