TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Főzés a színek szerint

8277
Elindult a „Bonduelle színek: színesítsd a tányérod!” elnevezésű kampány azzal a céllal, hogy a termék-portfólió széles választékát és sokszínűségét alapul véve, vadonatúj, kreatív recept-videókkal inspiráljon.

„A saját gyártású recept-videóink indulásuk óta nagy érdeklődésnek örvendenek, igyekszünk ezen a területen is innovatívak lenni, fogyasztóinknak mindig valami inspiráló újdonságot becsempészni. Most az ételek színek szerinti csoportosításával hatunk az érzékszervekre.” - fogalmazott Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója.

 

 

A „Színesítsd a tányérod” alapötlete tehát, hogy ha színek alapján kategorizáljuk az ételeket (például piros, sárga vagy lila alapanyagok) nemcsak ízletes, de esztétikailag is rendkívül vonzó ételeket lehet készíteni. Éppen ezért, minden egyes recept-videó egy-egy színre épül. Így a „Bonduelle-sárga” receptben többek között kukorica és currys bab,  a „Bonduelle-zöld” receptben pedig zöldbab, zöldborsó, brokkoli felhasználásával készül a finom fogás. A filmekben az ínycsiklandó alapanyagok mellé ötletes képi megoldások, letisztult, elegáns konyhai eszközök és a már "food - porn" kategóriába sorolható közeli vágóképek társulnak. A kisfilmek inspirációként működnek, az “ezt én is elkészíthetném vacsorára!” élményével ajándékozzák meg a közönséget, és hitelesen közvetítik a Bonduelle márka sokszínűségét.

A kampány első két videójában a sárga és a zöld színek játszották a főszerepet, 2018-ban pedig a lila, a narancssárga és az aranybarna színeket fókuszba helyező receptek következnek. Az első két film a Youtube, Facebook és Instagram megjelenésen kívül Citylight támogatást is kapott, míg az idei aktivitást erőteljes sajtó- és közterületi-média megjelenés kíséri.

 

 

A kampánystratégiát, a kreatív koncepciót és az online hirdetést a Labowsky kreatív műhely jegyzi, az online felületeket az UP Advertising kezeli, a PR feladatokat a Stern Communications látja el.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése