TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az idei évben az E.ON fontos üzleti változásokon ment keresztül: a vállalat megújította arculatát és márkáját, a vállalati jövőkép középpontjába a digitalizációt, az új, okos hálózatokat és az energiahatékony zöld megoldásokat helyezte. A cég számos új szolgáltatást is elindított az ügyfelek változó igényeit figyelembe véve. A stratégiai és üzleti feladatok mentén az E.ON marketing és kommunikációs szervezete is változott és kibővült 2017 végére. A Károlyi Zsuzsanna vezetésével működő marketing és kommunikációs osztályon mostantól Kovács Alexandra látja el a marketing és marketingkommunikációs szakterület-vezetői feladatokat, Kőrösi Gábor pedig a vállalati kommunikációs szakterület-vezetői feladatokért felel a vállalatnál.

Kovács Alexandra a Budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi kapcsolatok külügy szakán és marketingkommunikáció mellékszakán szerzett diplomát, és az E.ON-nál kezdte karrierjét, 7 év alatt gyakornokból vált szakértővé majd a vállalat marketing és marketingkommunikációs szakterületének csoportvezetőjévé. Alexandra vállalati és külső kommunikációval, társadalmi felelősségvállalási programok kommunikációjával, ATL és BTL kampányok koordinálásával is foglalkozott, új pozíciójában a termékek és szolgáltatások marketingtámogatásáért és az E.ON márkáért felel.


Kőrösi Gábor a médiából érkezett: az ELTE szociológia szakán és a Színház- és Filmművészeti Egyetemen végzett televíziós műsorvezető-rendező szakon, majd 8 évig dolgozott a TV2-nél, ahol többek között a Tények és a Napló riportere, később pedig a Tények Reggel és a Tények Délben szerkesztő-műsorvezetője, majd a Tények felelős szerkesztője lett. Ezután a 2024-es budapesti olimpiai és paralimpiai pályázaton dolgozó csapathoz igazolt pr menedzsernek, majd az RTL Klub Hírigazgatóságát erősítve visszakanyarodott a televíziózáshoz, mielőtt az E.ON-hoz csatlakozott. A vállalatnál a PR kommunikációért, a sajtószóvivői feladatokért, a belső kommunikációért és a társadalmi felelősségvállalás programokért felel csoportvezetőként.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése