TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Fenntarthatósági díjat kapott a COOP

8272
Rangos, nemzetközi Global Sustainability Leadership Awards elismerést nyert el nemrégiben a COOP, amelyet október végén hirdettek ki Dubaiban a Word Sustainability Congress eseményen. A díjat Magyarországon ünnepélyes keretek között, a CO-OP Hungary Zrt. múlt hét keddi igazgatósági ülésén adta át az üzletlánc számára a Word Sustainability Congress hazai partnere, a BrandTrend. A fenntarthatóság nem divatos újdonság a COOP számára, hiszen működését az elmúlt évtizedek során mindig az a hosszú távú gondolkodás jellemezte, amely egyaránt jelenti a vállalat környezeti, gazdasági és társadalmi felelősségvállalását.

Rangos, nemzetközi díjat, Global Sustainability Leadership Awards elismerést kapott a közelmúltban a COOP, Dubaiban. Az üzletlánc múlt hét kedden, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatósági ülésén ünnepélyes keretek között vehette át a díjat, amelyet egy adott régióban olyan jelentős szerepet játszó vállalatok kaphatnak meg, akik munkájukkal hozzátesznek a fenntarthatóság szemléletének terjedéséhez. Az elismerést a Word Sustainability Congress (Fenntarthatósági Világkongresszus), egy nemzetközi szakmai szervezet gondozza, ezzel honorálva a világszerte kifejlesztett legjobb fenntarthatósági gyakorlatokat.Idén Dubaiban több mint 20 kategóriában adták át a Global Sustainability Leadership Awards elismerést. A díjat olyan komoly nagyvállalatok kapták meg, mint a Coca-Cola, a Huawei, a Dubai Airport, vagy a Telenor.

 

 

Az elismerést a World Sustainability Congress magyarországi és ausztriai partnereként, a BrandTrend tulajdonosai, dr. Trunk Zsuzsanna és Kőszegi András adták át az üzletláncnak Magyarországon. Kőszegi András elmondta: „a fenntarthatóság, amelyet ez a díj is elismer, a COOP esetében nem egy divatos, új dolog, hanem az üzletlánc több évtizedes tevékenységének alapvető eleme. Azok az értékek, amelyeket ma a fenntarthatóság címén díjaznak, már a kezdetektől ott voltak a COOP mindennapjaiban, a fenntarthatóság szinte bele van írva a vállalat DNS-ébe. Az üzletlánc ügynökségével, a SKY Csoporttal közösen készített pályázatban ezt sikerült megmutatnunk, és ezt ismerte el a Global Sustainability Leadership Award odaítélésekor a zsűri” – tette hozzá.

 

„Büszkék vagyunk arra, hogy ezt a rangos díjat mi is Magyarországra hoztuk” – mondta el a díj átvételekor Pekó László. A CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke kifejtette: „mindennapi munkánkban elsősorban vásárlóinknak, munkatársainknak és szűkebb környezetünknek célunk megfelelni, de természetesen jól eső érzés, ha munkánkat elismerik, ezek a szakmai díjak jó visszaigazolást adnak arról, hogy jó úton járunk.” Az elnök emlékeztetett: „az üzletlánc számára igazán sikeres volt ez az év, hiszen a Coop Rally Magyar Termék Nagydíjat nyert, ezen felül pedig a társaság ismét megkapta a MagyarBrands Díjat, valamint a kereskedelemben végzett munkájuk elismeréseként több munkatársunk személyi kitüntetésben is részesült.”

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése