TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Átadták a JOY Prix de Beauté díjakat.

A JOY magazin idén 16. alkalommal rendezte meg a Prix de Beauté – A szépség nagydíja eseményét. Az ikonikus verseny célja a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazni azon kozmetikai termékeket, amelyek kategóriájukban egyedülállóak a magyar piacon.

 

A díjakat a Marquard Media Event üzletága által szervezett exkluzív és különleges hangulatú gálavacsora keretében adták át december 11-én a The Ritz-Carlton Budapest szállodában. Az eseményt, a jelenlévő 120 ügyfélen és a Marquard szakmai csapatán túl, 34 300 olvasó követte élőben a Facebook online közvetítése segítségével.

 

„A Prix de Beauté minden évben megkoronázza ügyfeleink munkáját és saját erőfeszítéseinket, melyet azért teszünk, hogy szépségről és az ebből fakadó erőből, a márkánk vonzásába került fogyasztók maximálisan részesülhessenek. Ebben az évben tovább növeltük azt a fogyasztói kört, amelyet a nagydíjat támogató médiakampányunkkal elértünk: a tv kampány mellett, a Facebookon és az Instagramon több mint 450 000 egyedi látogató találkozott a versenyt népszerűsítő kreatívokkal és közel 225 000 videó megtekintésünk volt a különböző social media csatornákon.

 

Emellett 3 alkalommal személyesen is kipróbálhattak jónéhány benevezett terméket az olvasóink a Westendben megrendezett Beauty Weekend-eken. Ennek eredménye, hogy idén több mint 50 000 olvasói szavazat érkezett a nevezett márkákra. A kampány részeként kutatást is készítettünk a magyar nők szépségápolási szokásairól, hogy még jobban megismerhessük igényeiket és vágyaikat.

 

Több mint 7000 nő vallott nekünk napi rutinjáról és kedvenc termékéről. A felmérésből többek között kiderült, hogy a hölgyek 40 százaléka nem hagyja el a lakást addig, míg nem használta szempillaspirálját, 23 százalék pedig a kedvenc alapozója nélkül nem tudja elképzelni a napját. A kutatásban részt vevők 64 százaléka napi szinten használ valamilyen öregedésgátló arcápolót. Ma Magyarországon a nők egy évben több mint 60 órát, azaz összesen 2,5 napot töltetnek el arcápolással.”- nyilatkozott Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

A nyertes termékekkel a JOY magazin januári lapszámában találkozhatnak az olvasók.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése