TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új kampányt indított a brands.hu

8255
Image kampányt indított a megújuló brands.hu. A szeptemberi tulajdonosváltást követően a kommunikációjában is magasabb fokozatra váltott a site, aminek az egyik első lépése egy új videó, melyet online és elektronikus csatornákon is terjesztenek a tervek szerint.

Szeptemberben új korszak kezdődött a jövőre tízéves brands.hu életében: új tulajdonosok és átalakult csapat dolgozik azon, hogy megerősítsék a közösségi vásárlói website pozícióját a magyar piacon. Kommunikációjukban is változtatnak: más üzeneteket és eszközöket használnak, valamint új csatornákon jelennek meg.

A decemberben indított kampány központi eleme egy image videó, melyben két lány járja be Budapestet egy kalandos és hosszúra nyúlt éjszaka során. Koktéloznak, táncolnak, élvezik az életet egészen pirkadatig. A kampány során használt szlogen “A divat elkísér”, mely arra utal, hogy a brands.hu-n bármilyen alkalomra találhatunk ruhákat és fantasztikusan érezhetjük magunkat bennük, amitől az élmény sokkal jobb és emlékezetesebb lesz.

A videót a Youtube hirdetési hálózatában használják, de televíziós csatornákon is látható lesz december és január folyamán.



A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése