TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Brit cég az élen.

Az egyesült királyságbeli Deliveroo végzett idén a Deloitte Technology Fast 500 EMEA lista élén. A társaság az elmúlt négy évben több mint százezer százalékos bevételnövekedést ért el, a legjobb magyar cég, a Starschema a 229. helyre került.

 

Jelentős mértékben nőtt az idei Deloitte Technology Fast 500 EMEA (Európa, Közel-Kelet, Afrika) listán szereplő vállalkozások átlagos bevételnövekedése a múlt évhez képest. Míg tavaly a rangsorban található cégek átlagosan 967 százalékos bővülést tudtak felmutatni, addig idén már 1377 százalékosat.

 

A lista élén az angliai központú Deliveroo végzett, az online ételrendelési szolgáltatás a 2013 és 2016 közötti négy évben 107117 százalékos bevételnövekedést ért el. A 2013-ban alapított cég megoldásán keresztül már több mint 20 ezer étterem kínálatából lehet rendelni, és 30 ezernél is több futárral dolgoznak együtt világszerte, hogy mindenki gyorsan megkaphassa a megrendelt ételt.

 

A brit vállalkozás mellett az első ötbe a német Lesara GmbH, az izlandi Guide to Iceland, az izraeli youAPPi Ltd és a szintén egyesült királyságbeli Bloom & Wild jutott be. A tavalyi győztes, a svéd Fingerprint Cards AB idén a 10. lett.

 

„Elképesztő növekedést hozott az idei év, amit az is jól mutat, hogy a tavalyi győztes eredménye a mostani rangsorban még a dobogóra sem lenne elég. Az eredményekből az is látszik, hogy a közép-európai régió egyre markánsabban képviselteti magát a listán. Míg a múlt évben a térségből 39 vállalat került be az elitbe, addig idén már 62” – mondta el Csűrös Balázs, a Deloitte Technology Fast 500 hazai programvezetője.

 

Csűrös Balázs

Ahogyan tavaly és 2015-ben, idén is Franciaországból található a legtöbb, 97 cég a listán. Az Egyesült Királyság lett a második a nemzetek rangsorában 92 társasággal. Érdekesség, hogy Hollandia és Svédország is megelőzte a jóval nagyobb lélekszámú és gazdaságú Németországot, a Technology Fast 500 EMEA listára került cégek számában, de Finnország sem sokkal maradt el tőle.

 

Magyarországot 2016-hoz hasonlóan idén is három vállalkozás képviseli a rangsorban, azonban ezúttal nem sikerült megismételni a tavalyi bravúrt, egyikük sem jutott be az első 100-ba. A Starschema 541 százalékos árbevétel-növekedéssel a 229. helyen zárt, a Hiflylabs 348 százalékos bővüléssel a 338. lett, míg a Danubius Expert 236 százalékos eredménnyel a 482. pozíciót szerezte meg.

 

„Bár a legtöbb rangsorban szereplő társaság szoftver megoldásokkal foglalkozik – a három bekerült magyar cég mindegyike ezen a területen dolgozik -, a legnagyobb átlagos növekedést nem ez a szegmens tudta felmutatni. Idén a listán található, média megoldásokat fejlesztő vállalkozások átlagosan 2107 százalékos növekedést értek el, de a kommunikációs területen tevékenykedő cégek is megelőzték a szoftvereseket 1588 százalékos eredményükkel” – tette hozzá Csűrös Balázs.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése