TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service csapatát Szilágyi Fiorella, a PR divíziót pedig Zámbó Anna vezeti. A Republic Group létszáma az elmúlt hónapban meghaladta a 100 főt.

Szilágyi Fiorella 2012-ben csatlakozott a Republic Group client service csapatához, ahol többek között a Souldrops, a Budapest Bank, a Danone Actimel, az UNIQA, a Metro, a Janssen-Cilag, a GVH, a Mizo és a Bonbonetti márkákon dolgozott. A Republic Group az elmúlt évben komoly szervezeti átalakuláson ment át a jelentős ügyfélportfolió bővülésének és a munkavállalói szám növekedésének köszönhetően. Fiorellát 2017 júniusában nevezték ki, ezt követően alakította át az account csapat felépítését és nevezte ki a client service board tagjait, akik a divízión belül a középvezetői feladatokat látják el. A strukturális fejlesztésnek köszönhetően az ügyfelek kiszolgálása, valamint a belső folyamatok még hatékonyabbá váltak.

 

Szilágyi Fiorella

„Az elmúlt évek során változatos márkákon, komplex projekteken volt lehetőségem dolgozni és tapasztalatokat szerezni, amiért nagyon hálás vagyok a Republic-nak és az ügyfeleinknek is. Úgy gondolom, a legfontosabb feladatom, hogy a cég többi divíziójával szorosan együttműködve, a továbbiakban is biztosítsam a professzionális és eredményes ügyfélkiszolgálást megbízóink számára. Ennek érdekében szeretnék lehetőséget adni a csapatom minden tagja számára a házon belüli szakmai fejlődéshez és a karrierépítéshez is.” – mondta Szilágyi Fiorella, head of client service.

Zámbó Annát idén novemberben nevezték ki a Republic PR divíziójának vezetőjévé. Anna 2015-ben kezdett az ügynökségnél dolgozni senior PR managerként, korábban pedig olyan nemzetközi márkák teljeskörű PR kommunikációs kampányain dolgozott, mint a LEGO, a Spotify, a Mercedes, az Auchan, az SOS Gyermekfalu és a Mars. A Republicnál elsősorban kríziskommunikációs, corporate PR és márkabevezetésekkel kapcsolatos projektekben vett részt és olyan ügyfelek kampányain dolgozik, mint például a Market Csoport, Párisi Udvar (Unbound Collection by Hyatt), Mellow Mood Hotels, UNIQA, Budapest Bank, Hyundai, FINO, Katona József Színház, Souldrops, Land Rover, Metro.

 

Zámbó Anna

 

„Két éve arra szerződtem, hogy kiépítsem a Republic PR divízióját. A csapatunk munkáját úgy gondolom, tökéletesen bizonyítja, hogy idén a Kreatív Prizmán öt díjat nyertünk el és bejutottunk a legjobb három ügynökség közé. A Republic PR nemcsak az issue management és a kríziskommunikáció területén rendelkezik komoly tapasztalattal, hanem a brand PR szegmensben is olyan nagy volumenű projektekben vesz részt, mint a Souldrops és a FINO bevezetőkampánya, illetve a Párisi Udvar és a Mellow Mood Hotels teljeskörű márkakommunikációja. 2018-ban az a célunk, hogy a divízió továbbra is növekedjen: progresszív gondolkodású és profi csapattagokkal kiegészülve, a klasszikus és innovatív PR-eszközöket ötvözve tudjuk színesíteni szolgáltatásainkat, egyedi kampányainkkal pedig a jövőben is maximálisan hozzájáruljunk ügyfeleink sikereihez.” – tette hozzá Zámbó Anna, head of PR.

 

A kinevezések kapcsán Barna Tamás, a Republic Group ügyvezetője a következőket nyilatkozta: „Egy több mint száz fős cég megfelelő irányításához elengedhetetlenül fontos egy erős management board. Büszke vagyok rá, hogy házon belül a fiatal kollégák közül találtuk meg a legalkalmasabb jelölteket a vezetőség ezen pozícióinak betöltésére.”

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése