TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ahogy a hideg idő beköszöntött, nem csak a hangulatunk, hanem a Pöttyös Tejsüti íze is megváltozott. Érdemes lesz megkóstolni, hiszen egy sokkal tejesebb és természetesebb összetételű tejszelet várja az édesség-kedvelőket. A korábbinál is finomabb termékek már elérhetőek az üzletekben.

A megújult Tejsüti 48 százalékkal tartalmaz több tejet a korábbi változathoz képest és lágyabb ízvilág, könnyedebb állag jellemzi.

 

 

„Több hónapos tökéletesítés után, értük el azt az ízt, amelyet már régóta szerettünk volna. Az új receptúrával és gyártási technológiával készült Tejsüti megújult, bízunk benne, hogy miután fogyasztóink kipróbálják, elnyeri tetszésüket.” – mondta el Szabó Andrea, a Pöttyös senior márkamenedzsere.

 

A csomagolás jelentősen nem változott meg, de a bennük megbújó tejszeletek igen, amelyek már 4-es multipackben és külön is megvásárolhatók. Az érdeklődők egyelőre csak a klasszikus változattal találkozhatnak, viszont az biztos, hogy a Pöttyös jövőre tartogat még néhány meglepetést Tejsüti fronton.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése