TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Lufthansa bepillantást nyújt az új Business Class titkaiba.

A Lufthansa bemutatta a vadonatúj üzleti osztály koncepcióját. Az új kialakítás a Boeing 777-9 bevezetésével, 2020-tól lesz elérhető a menetrend szerinti útvonalakon. Az utastérre jellemző szolgáltatás és kényelem színvonalát jól érzékeltetik a továbbfejlesztett ülések. Megtervezésükkor az volt a fő szempont, hogy a lehető legpihentetőbb és legegészségesebb alvást biztosítsák a felhők felett. A Lufthansa utasai ennek jegyében 220 cm hosszú ágyakon pihenhetnek. Az ülés rendkívül kényelmes, a háttámla konstrukciója lehetővé teszi, hogy oldalt fekve alvó utasok válla besüppedjen az ülés anyagába. Így egyenes marad a gerinc, és azok is fájdalom nélkül, kipihenten ébredhetnek, akik csak az oldalukon tudnak aludni.

 

 

Az üzleti osztály vadonatúj ülését kifejezetten a német prémium légitársaság számára, a Lufthansa utasainak közreműködésével fejlesztették ki. Több mint 500 utas vett részt a fejlesztés különböző szakaszaiban. A nemzetközi útvonalakon a privát tér és az optimális alvás kényelme az utasok számára a két legfontosabb szempont. Az üzleti osztály új koncepciója mindkettőnek kiemelt figyelmet szentel.

 

„A Lufthansa új, ultramodern üzleti osztálya magasabbra teszi a mércét a globális piacon. Egyedülálló utazási élményhez juttatja utasainkat. Az utasok és a modern Lufthansa igényeit szem előtt tartva, egységesen és folyamatosan finomítjuk prémium termékeink kínálatát. Mindig az utasok kívánságait és konkrét szükségleteit állítjuk a középpontba. Célunk a tökéletes utazási élmény nyújtása. Az új üzleti osztály jól érzékelteti, mire képes a Lufthansa az innováció terén” – nyilatkozta Harry Hohmeister, a Deutsche Lufthansa AG igazgatóságának tagja.

 

 

A Boeing 777-9 jóval szélesebb utastérrel rendelkezik elődeinél. Az új üzleti osztályon az utasok kényelmének fokozására használják fel a nagyobb teret. Például arra, hogy az utasok minden sort közvetlenül meg tudjanak közelíteni. Ezt az 1-2-1 és 1-1-1 üléskonfiguráció teszi lehetővé. Az új ülések jóval több személyes teret, nagyobb tárolóhelyet és több egyenes felületet nyújtanak az utasoknak, akik személyes igényeiktől függően többféle térbeli elrendezés közül választhatnak. Dönthetnek például, hogy hosszabb ágyat vagy nagyobb íróasztal-felületet biztosító ülést szeretnének. A Lufthansa új, felső kategóriás üzleti osztálya páratlan luxusszínvonalat, egészséges és pihentető utazási élményt nyújt az üzleti és magáncélból utazóknak.

 

Az új üzleti osztály technológiai szempontból is új mércét állít. Digitális megoldásainknak köszönhetően az utasok az ülés minden funkcióját és a fedélzeti szórakoztató rendszert is személyi eszközükről vezérelhetik. Okostelefonjukat vagy táblagépüket vezeték nélkül tölthetik az ülés mellett. Ha pedig kiválasztanak egy filmet a bőséges szórakoztató kínálatból, az eddiginél jóval nagyobb képernyőn, Full HD minőségben nézhetik meg.

 

Az innovációk egy része a jelenlegi üzleti osztályon is megjelenik majd a jövő évben, számottevően javítva az utazás kényelmét. 2018 elejétől a hosszú, interkontinentális járatokon használatba kerülnek a kifejezetten a Lufthansa részére tervezett matracok, amelyek pihentető alvást garantálnak a fedélzeten. Kérésre az utasok pulóvert is kapnak az alváshoz, ami korábban csak az első osztályon volt elérhető. Az üzleti osztály utasait a jövő évtől új bélelt, mégis könnyű takarók tartják kellemesen melegen az éjszakai utazás során.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése