TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Shortlistes a Souldrops

8223
A Golden Hammer és az Aranypenge első helyezés után ismét van ok örülni a márka kapcsán.

Az egyedi csomagolású mosószer és öblítőmárka ezúttal az Egyesült Államok világszerte is legelismertebb versenyének, a Clio Awards shortlistjére került fel csomagolás-design kategóriában.

 

 

Az 1959-ben alapított Clio Awards a kreatív szakma egyik legfontosabb díja, a zsűriben és a versenyzők között is az ipar legmeghatározóbb szereplőivel találkozhatunk.

 

"Már csak ezért is nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a Souldrops bekerült ebbe a szűkített körbe, többek között a Volkswagen, a Samsung, az Adidas, a Guiness, a Netflix és még számos meghatározó márka társaságában" – olvasható a márka tervezési folyamataiért felelő Republic Group közleményében.

 

Az eredmények hétfőn kerülnek nyilvánosságra.

(Forrás: www.mediapiac.com)

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése