TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Shortlistes a Souldrops

8223
A Golden Hammer és az Aranypenge első helyezés után ismét van ok örülni a márka kapcsán.

Az egyedi csomagolású mosószer és öblítőmárka ezúttal az Egyesült Államok világszerte is legelismertebb versenyének, a Clio Awards shortlistjére került fel csomagolás-design kategóriában.

 

 

Az 1959-ben alapított Clio Awards a kreatív szakma egyik legfontosabb díja, a zsűriben és a versenyzők között is az ipar legmeghatározóbb szereplőivel találkozhatunk.

 

"Már csak ezért is nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a Souldrops bekerült ebbe a szűkített körbe, többek között a Volkswagen, a Samsung, az Adidas, a Guiness, a Netflix és még számos meghatározó márka társaságában" – olvasható a márka tervezési folyamataiért felelő Republic Group közleményében.

 

Az eredmények hétfőn kerülnek nyilvánosságra.

(Forrás: www.mediapiac.com)

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése