TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Európai startupból globális játékos

8218
Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést tervezi. 26 európai ország után a FlixBus az USA-ban is alkalmazni szeretné különleges üzleti modelljét. Mindeközben a zöld hálózat Magyarországon és Európa-szerte is tovább nő.

A FlixBus európai startupként szeretné célba venni a Szilícium-völgyet. André Schwämmlein, a FlixBus alapítója és ügyvezető igazgatója elmondta: „Az Amerikai Egyesült Államok mobilitási piaca változóban van és komoly lehetőségeket rejt – a közösségi közlekedés és a fenntartható utazás egyre fontosabbá válik. A FlixBus szeretne az átalakuló piac része lenni, hogy az amerikai utasoknak is kedvező árú, környezetbarát közlekedési alternatívát nyújthasson.”Európában a FlixBus már évek óta okos mobilitási lehetőséget biztosít egyedülálló üzleti modelljének köszönhetően. Ennek lényege a helyi kis-és középvállalkozásokkal való együttműködés, ami a lokális gazdaságokat is támogatja. A cég berlini, müncheni, párizsi, zágrábi, milánói, amszterdami, stockholmi, aarhusi, prágai és budapesti irodája mellett most Los Angelesben is megkezdi a tevékenységét. Egy kisebb csapat már a városban van, tagjai az egyesült államokbeli központ kialakításáért felelnek.

 

 

A FlixBus 2017 szeptemberében Budapesten is irodát nyitott, a helyi csapat feladata a regionális üzletfejlesztés elősegítése. 2018-ban a vállalat tovább sűríti a járatokat a fővárosból a legnépszerűbb célállomások irányába, például Bécsbe, illetve tervben van további kelet-európai piacok bevonása is a hálózatba.„Okos és zöld mobilitási lehetőséget szeretnénk biztosítani mindenkinek. 2018-ban számos csatlakozás megnövelt járatszámmal fog üzemelni, új turisztikai desztinációkat, vidéki térségeket is integrálunk a hálózatunkba. Csak egy jól működő európai szolgáltatással a hátunk mögött lehetünk sikeresek az USA-ban.” – tette hozzá André Schwämmlein.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése