TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Kreatív MediaDesign versenyén Magazin kategóriában aranyérmes lett az első apáknak szóló lap.

Október 26-án rendezték meg a Kreatív magazin MediaDesign díjátadóját. Az immár ötödik alkalommal megrendezett szakmai verseny célja, hogy megmutassák és díjazzák a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon, valamint felhívják a figyelmet arra, hogy a média világában mennyire fontos szerepe van a felületek vizuális összképének, legyen szó weboldalakról, alkalmazásokról, tévéműsorokról, magazinokról és más nyomtatott kiadványokról. A 2017-es versenyre összesen 58 pályázat érkezett, ezek közül Magazin kategóriában a szakmai zsűri az Apa magazint ítélte a legjobbnak.

 

 

“A MediaDesign díj fontos visszaigazolás nekünk, hiszen folyamatosan azt keressük, hogyan tudnánk még jobb magazint készíteni, amihez ugyanolyan fontos a forma, mint a tartalom. Az Arany díj azért is tölt el minket nagy büszkeséggel, mert nagyon erős mezőnyben sikerült azt elnyernünk, ami egy újabb bizonyítéka művészeti részlegünk kreativitásának és annak, hogy jó úton járunk” – mondta el a díj kapcsán Vida Ferenc, az Apa magazin főszerkesztője.

 

2016 őszén jelentette meg a Marquard Media a magyar piacon hiánypótlónak számító, elsősorban apáknak szóló saját fejlesztésű lapját, az Apa magazint. A negyedévente megjelenő magazin szórakoztatóan, sajátos hangvételben, sokszínűen mutatja be a modern apaságot. Az Apa magazin bevezetésével a kiadó ismét a rá jellemző innováció és minőség mellett tette le a voksát: a férfimagazinok egy új kategóriáját teremtette meg, bátran nyúlt új típusú tartalomhoz, amely egy eddig kiaknázatlan, de nagyon is jelenlévő, információra fogékony közönséget céloz meg. Az Apa magazin piacra kerülésével egy időben indult az www.apamagazin.hu szájt is, ahol még több, folyamatosan frissülő tartalommal találkozhatnak a felhasználók.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése