TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Idén ősszel országos kampánnyal debütált a CIB Bank új kreatív reklámplatformja, a „Kommentátorok”, amely két nagyon karakteres szereplőre, egy kutyára és egy macskára, valamint a kettejük párbeszédéből kialakuló helyzetkomikumra épít. A magyar piacra készült reklámplatform megálmodója az Ogilvy volt. Az új, lokális reklámplatform mellett - a nemzetközi bankcsoport egészével egyidőben - a bank arculata is megújult, de a márkapozíció és ezzel együtt a Valódi lehetőségek szlogen nem változik.

A két állati főszereplő olyan szituációkat vitat meg, amelyekben a bank segítséget nyújt a család vagy éppen vállalkozás előrelépéséhez, életük pozitív változásához. Brúnó, a kutya mindennek nagyon örül, és mindenben meglátja a jót, de kedvesen félreérti az adott helyzetet, míg Della, a macska némi cinizmussal, de szeretetteljesen helyreigazítja a félreértéseit. Az így kialakuló kedves és humoros helyzeteket használó reklámplatform tovább kívánja erősíteni a CIB Bank ügyfelek által hagyományosan nagyon barátságosnak jellemzett karakterét, miközben világosan kommunikálja az adott üzleti ajánlatot.

 

 

A „Kommentátorok” a CIB Bank október 16-án induló személyi kölcsön kampányában mutatkozott be, melynek online hirdetések, metróbelső plakátok és reklámfilm is része. Brúnó és Della ezt követően a CIB minden nagyobb ATL kampányában szerepelni fog. Az új platform mellett a CIB Bank megújult arculatát is ebben a kampányban ismerheti meg a szélesebb közönség.

 

„A CIB Bank célja, hogy felelős, megbízható, józan és reális célokat támogató, és az ügyfelek valódi lehetőségeit megvalósító, ugyanakkor barátságos, emberközeli pénzügyi partner szerepét töltse be. A három évvel ezelőtt bevezetett „Valódi lehetőségek” szlogennel kifejezett márkapozíció megtartása mellett idén szükségessé vált egy olyan új kreatív platform megtalálása, ami a korábbiakhoz képest szélesebb célcsoportot tud megszólítani. Az Ogilvy által felépített, „Kommentátorok” nevet kapott új reklámplatformot egy meghívásos tender keretein belül választottuk ki, szem előtt tartva, hogy egyértelműen megtartsa az elmúlt években felépített vizuális világ érzelmi vonalát, ugyanakkor erősítse az adott termék, szolgáltatás könnyű megértését. A „Kommentátorok” hangvételének kedvesen vicces jellege karakteresen eltér a versenytársak kommunikációjától, hiszünk benne, hogy a célközönségünk örömmel fogja fogadni” – mondta az új platformról Szinai Ádám, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetője.

 

„Büszkék vagyunk arra, hogy a CIB Bankkal való sokéves együttműködésünk után – amely az eddigiekben elsősorban bankfióki és direkt kommunikációs megoldásokat foglalt magába – lehetőséget kaptunk egy izgalmas és szívünkhöz is közel álló ATL-platform megteremtésére. A csapatunk nagy lelkesedéssel dolgozott a feladaton, amelyben természetesen sokat segítettek az elmúlt években a márkával kapcsolatban szerzett tapasztalataink. Nagyon örülünk, hogy a CIB Bank bizalmat szavazott nekünk ezen a tenderen, és rengeteg ötletünk van az új platform továbbvitelére” – tette hozzá
Sályi Réka, az Ogilvy / Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése