TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Különleges fotósorozattal tiszteleg az adidas hazai csapata a kilencvenes évek egyik legmeghatározóbb sportkollekciójának újratervezett, 2017-es kiadása előtt. A ’90s hangulatot idéző EQT_BUDAPEST kampány fotóit a merész és eredeti stílusáról ismert, Szombat Éva készítette. Így néz ki magyar szemmel a hiphop éra aranykora!

Az EQT_BUDAPEST kampányt az adidas hazai csapata álmodta meg azzal a céllal, hogy szereplőin keresztül bemutassa, hogyan is inspirálja a jelent a kilencvenes évek hagyománya. A fotósorozatban a Punnany Massif alapítótagja, Wolfie mellett Dj Naráról, Metháról, illetve a Fifty Pairs of Shoes bloggeréről, Nagy Viviről is készültek múltidéző képek.

 

 

„A főváros minden nap megújul, és alkotói folyamatosan keresik az eredetiséget a forgatagban. Ez semmiben nem változott ’91 óta. Az EQT_BUDAPEST célja, hogy szereplőin keresztül bemutassa, hogyan inspirál minket a múlt, a jelen és a jövő” – hangsúlyozta Végső Péter az adidas Budapest brand activation managere.

 

A fotósorozat már lookazine formátumban is elérhető az adidas Originals darabok budapesti árusítóhelyein és a főváros underground hotspotjain. A kiadvány különlegessége, hogy a kampányfotók mellett a modellnek állt alkotók kilencvenes évekhez köthető személyes történetei és meghatározó élményei is olvashatóak. Azok kedvéért, akik nem találkoztak a lookazine-nal, kiragadtunk néhány erős gondolatot:

 

Fifty Pairs of Shoes Vivi most éli meg a 90-es évek trendjeit:

„A kilencvenes évek zenei irányzatai és fashion elemei abszolút meghatározzák a mai öltözködésemet, a mostanában népszerű oversized darabok, a répanadrág, a retró cipők és a vintage printek mindig is közel álltak az ízlésesvilágomhoz. Vannak olyan darabok, amik soha nem mennek ki a divatból, csak néha kicsit átalakulnak és letisztulnak.”

 

Wolfie zeneileg mindent a kilencvenes éveknek köszönhet:

„Nálam nyélgázon indult el a hiphop a kilencvenes években, minden szegmenséből megpróbáltam kivenni a szerepemet: gördeszkáztam, tanulgattam breakelni és persze szövegeket is írtam. ’97 magasságában írtam az első saját zenémet. 14 éves voltam.”

 

Dj Nara ekkor szívta magába a breakesek kultúráját:

„A breakesek virágkora volt ez az időszak a magyar underground közegben, én is szinte az egész fiatalkoromat a Jászai téren és aluljáróban töltöttem. Óriási energiája volt a helynek, az ott megismert emberek és megtapasztalt élmények teljesen megváltoztatták az életemet.”

 

Kilencvenes évek és háromcsíkos melegítő, ahogy Metha látta:

„A kilencvenes években találkoztam először az adidas márkával. Az érzésre, amikor a haverjaimmal lementünk a háromcsíkos melegítőnkben a suli buliba, ahol a kazettásmagnómról én kevertem a zenét, mindig emlékezni fogok.”

 

A kampányban szereplő új EQT kollekció már kapható a kiemelt adidas üzletekben és partnereknél.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése