TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A mémkultúrát idéző, ütős kampánnyal jelentkezett az idei Nemzetközi Coming Out Day, vagyis az Előbújás Napja alkalmából a Budapest Pride. Az első coming outokat bemutató sorozatot az Ogilyv/Geometry cégcsoporthoz tartozó Geometry Global készítette és online, illetve gerilla matricákon találkozhatunk majd velük.

A család felé történő előbújás az LMBTQ közösség tagjai számára óriási kihívás, hiszen a legfontosabb igazságokat a hozzánk legközelebb állóknak a legnehezebb elmondani. A kreatívok ezeket a nehéz pillanatokat igyekeznek könnyedebb oldalról megragadni, és a napjainkban népszerű mémkultúrára építve egy ütős képben elmesélni.

 

 

A sorozat vicces első coming outokat mutat be a beszélő szemszögéből, egyszerre mutatva a családtagok eltúlzott, teátrális reakcióját, melytől mindenki retteg legbelül. A vizuálokon megjelenő irónia különösen fontos, hiszen sokszor csak humorral győzhetjük le belső félelmeinket, és tapasztalhatjuk meg az igazság felszabadító erejét.

 

A Budapest Pride és a Geometry a tavalyi, a Magyar Civilszervezetek közössége és a MagNet Civil Kapcsolatok Program által meghirdetett civil rapid randin ismerkedett meg, és kötött támogatói együttműködést.

 

A Nemzetközi Coming Out Day-t, vagyis az Előbújás Napját október 11-én immár ötödik éve ünnepeljük Magyarországon többek közt a Budapest Pride szervezésében.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése