TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Provident Pénzügyi Zrt. „Global Sustainability Leadership” (Globális Fenntarthatósági Példakép) elismerésben részesült az október 11-12-én Dubaiban megrendezett Fenntarthatósági Világkongresszuson, egyúttal a nemzetközi zsűri az egyéni díjazottak közé emelte Szirmák Botondot, a Provident vezérigazgatóját is.

A Fenntarthatósági Világkongresszus nemzetközi szakmai szervezet, mely az üzleti, non-profit és kormányzati szektorokat bevonva gyűjti, terjeszti és honorálja a világszerte kifejlesztett legjobb fenntarthatósági gyakorlatokat. A Kongresszus évente rendezett konferenciájának idén Dubai adott otthont; az esemény védnöke Mohammed Bin Rashid al Maktoum sejk, az Egyesült Arab Emirátusok miniszterelnöke, Dubai uralkodója volt. A konferencia előadásai és az ott folytatott műhelybeszélgetések évek óta hidakat építenek a nyugati és keleti félteke sokszínű üzleti kultúrái között – az Egyesült Államoktól Németországon és Anglián keresztül Malajziáig és Kenyáig több tucat nemzet képviselteti magát. A konferencia és a díj kezdeményezője dr. R.L. Bhatia indiai születésű humánerőforrás szakember, aki több évtizedes nemzetközi tanácsadói tapasztalattal és partnerhálóval segíti a díjat gondozó szervezetet (World CSR Congress).

 

 

A Provident a díjat az évek óta sikerrel működő, átgondolt és gyakorlatba ültetett fenntarthatósági programjáért kapta, mely egyrészt kiemelten kezeli a vállalat legfőbb társadalmi hatásait, külön figyelmet fordítva a felelős hitelezésre, másrészt mert a fenntarthatóság minden spektrumában hatékony eszközöket fejleszt, ide értve többek között a társadalmi befektetéseket, önkéntességet, üzleti etikát, érintetti párbeszédet, környezetvédelmet, transzparenciát. Szirmák Botond, a magyar Provident vezérigazgatója a fenntarthatósági alapelvek példaértékű, felsővezetőként a vállalaton belül és kívül is kiemelkedő hatású képviseletéért vehette át a „CEO of the Year” díjat.

 

A díjakat a Provident megbízásából dr. Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András, a BrandTrend márkatanácsadó cég vezetői vették át a helyszínen, akik az világkongresszus magyarországi partnereként képviselték hazánkat az eseményen.

 

Szirmák Botond, a Provident vezérigazgatója: „Pár éve még vállalati környezetben is tízből kilenc ember elbizonytalanodott néha afelől, hogy valójában mit jelent a fenntarthatóság, noha kifejezetten direkt módon hat az üzleti eredményekre is. Egy fenntarthatósági program célja, hogy hosszú távon, kiszámítható módon, a vállalat tevékenységéből eredő társadalmi, üzleti, környezeti kockázatokat meggondoltan kezelve teremtsünk értékeket minden érintett számára, beleértve az ügyfeleket, munkavállalókat, tulajdonosokat és a társadalom egészét. Örülök, ha most már a nemzetközi mezőnyben is úgy ítélik meg, hogy itt Magyarországon kiemelkedő eredményeket érünk el ezen a téren, és természetesen a kollégáimmal együtt nagyon büszkék vagyunk a díjakra.”

 

dr. Jánosy Zsuzsanna és Kőszegi András, a BrandTrend társ-ügyvezetői: „Felemelő volt nemzetközi porondon magyar vállalat részére fenntarthatósági díjakat átvenni. Évek óta érezzük, hogy Magyarország lassanként felzárkózik a globális élmezőnyhöz: Ezek az elismerések ismét azt bizonyítják, hogy a magyar cégek már nem csak tanulni, de kifejleszteni és megosztani is tudnak nemzetközileg versenyképes legjobb üzleti gyakorlatokat.”

 

A Provident Pénzügyi Zrt-nél a társadalmi felelősségvállalásnak évtizedes hagyománya van. A vállalat felelős hitelezést célzó kezdeményezései mellett a Provident Családi Kasszasikerek programja több száz oktatási, közművelődési szakember és mintegy 30.000 háztartás számára juttatott el korszerű gazdasági, pénzügyi, munkaerőpiaci ismereteket. A „Provident Őrangyalok” az elmúlt években száz helyszínen 70.000 munkaórával segítettek egészségügyi, oktatási, szociális intézményeket önkéntesként.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése