TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A minőségre és az innovációra építő stratégiával, valamint fenntartható működés mellett több poszton új vezetőkkel kívánja tovább erősíteni pozícióját a magyar sörpiacon a HEINEKEN Hungária.

Ennek a stratégiának részeként 2015-ben 1,8 milliárd forintos fejlesztésbe kezdett a vállalat Magyarországon, 2017-ben pedig Soproni üzemében 30 százalékos kapacitásbővítést hajt végre.

 

Az idei meleg nyár eleve kedvezett a sörös cégeknek, a piaci trendek pedig elmozdulást mutatnak a prémium kategóriák irányába, amely előnyös a HEINEKEN Hungária számára, hiszen a vállalatnál vannak a magyar piac legerősebb sörmárkái, melyek közül a legtöbb az idei évben kétszámjegyű növekedést mutat. „Magyarország legkedveltebb söre, a Soproni stabilan növekszik, az idei innovációnk, a Soproni „Óvatos Duhaj” IPA nemzetközi elismerésekben részesült, és ami a legfontosabb, a fogyasztók is díjazzák. Hosszú távú stratégiánk, hogy tovább építsük márkáinkat, ebben pedig friss vezetőink vannak segítségünkre” – mondta José Matthijsse a HEINEKEN Hungária vezérigazgatója.

 

Palkó András személyében szeptember 11. óta új igazgató vezeti a HEINEKEN Hungária Zrt. marketing és trade marketing szervezetét. Új szerepében a szakember a kereskedelem támogatási osztályt is irányítja. Kinevezése előtt Palkó András vendéglátás és trade marketing igazgatóként, azt megelőzően pedig group márkamenedzserként dolgozott a vállalatnál, a Soproni és a helyi márkák csapatának élén, korábban pedig a Carlsbergnél, illetve a British-American Tobacconál felelt kereskedelmi és marketing területekért. „András széleskörű tapasztalata a vállalatunk számára fontos területeken garantálja, hogy stratégai vezetése mellett megvalósítsuk marketing terveinket. Feladata lesz a magyarországi márkastratégiánk további erősítése, a prémium portfolió hosszú távú építése” – hangsúlyozta José Matthijsse.

 

Palkó András

 

Eszéki Zoltán szintén szeptember 11. óta látja el a vállalatnál az országos értékesítési igazgatói pozíciót. Új szerepében a kiskereskedelmi és horeca üzletágat, valamint a nagykereskedelmi és e-kereskedelmi részlegeket is vezeti a szakember, aki szintén a szervezeten belülről érkezett: 11 éve dolgozik különböző értékesítési pozíciókban a HEINEKEN Hungáriánál. Korábban 12 évig dolgozott a Pepsi magyarországi leányvállalatánál, felelősségi körébe tartozott például a vállalat új értékesítési stratégiájának és szervezetének felépítése is.  „Zoltán alapos sörpiaci ismerete felkészíti arra, hogy partnereinkkel együttműködve értékesítési stratégiánkat sikerre vigye a piacon” – mondta José Matthijsse.

 

Eszéki Zoltán

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése