TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Októberben új reklámkampányba kezdett a UPC Direct. A televízióban és az interneten látható szpotokat a McCann készítette. A reklámfilm ötlete azon alapszik, hogy a műholdas szolgáltató oda is eljuttatja a televíziózás, az internet és a telefon élményét, ahova a kábeltévé szolgáltatók már nem érnek el.

A történet egy olyan elhivatott szerelőről szól, aki minden akadályt leküzd: kijátszik egy vaddisznót, meglóg egy szalmabála elől, Tarzanként lendül át a mocsár felett, de ha kell folyóba ugrik vagy arccal a sárban landol...

 

 

Mindeközben a család diszkrét nihilben várja a megváltóként érkező szerelőt: a várakozásuk szinte kézzel tapintható. A film feszültségét a két szálon futó történet teljesen ellentétes hangulata adja: lassúság és gyorsaság, eseménytelenség és kalandok sora. A végén természetesen megérkezik a „szuperhős”, beszereli a televíziót, az internetet és a telefont – és máris izgalmasabbá válik az élet a családnál.

 

Az ügynökség rendhagyó módon – éppen a két külön sztori miatt – két rendezőt kért fel, akik együttműködve alkották meg a 70 fős stábbal, 9 helyszínen, két nap alatt a reklámfilmet. Daniel Young a fő szálat, míg Varsics Péter az akciójeleneteket rendezte. Daniel Youngnak óriási tapasztalata van reklámok készítésében, de ő rendezte a Szobafogság és Paul Bowles: The Cage Door is Always Open című dokumentumfilmet is.  Varsics Péter az Aranyélet előzeteseiért nyert díjakat, valamint az ő nevéhez fűződnek a Társas játék trailerei is. Nem véletlen, hogy a UPC Direct új reklámja is egy filmelőzetes jellegzetességeit hozza. Hogy tovább erősítsék a filmre hajazó hangulatot, az ügynökség és a rendező Magyarország legtehetségesebb profi parkour (extrém utcai sport) sportolóját kérte fel, aki évek óta kaszkadőrként szerepel nálunk rendezett nemzetközi szuperprodukciókban.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése