TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

November 1-től az Invitel IPTV és Digitális Kábeltévé platformjain, a Családi és Családi HD csomagok előfizetői számára a Discovery Channel, a TLC, az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornákkal bővül a kínálat.

Az Invitel és a Discovery Magyarország megállapodott annak érdekében, hogy a Discovery Channel, a TLC, az Eurosport 1 és az Eurosport 2 prémium tartalmai elérhetőek legyenek a szolgáltató nézői számára. Az Invitel előfizetői így novembertől az Eurosport csatornákon követhetik kedvenc sportműsoraikat: a legnagyobb télisport-eseményeket, a Bundesligát, a négy Grand Slam tenisztornát, a Snooker UK Championshipet, jövőre pedig a téli olimpia közvetítéseit. Emellett láthatják a Discovery Channel és a TLC olyan prémium és provokatív tényszerű szórakoztató tartalmait, mint az Aranyláz Alaszkában, az Ed Stafford: hátrahagyva, az Escobar milliói, a Tortakirály, a Három hónap múlva esküvő és a Hajkirálynők.

 

A bejelentésről szólva Victoria Davies (VP, Country Manager Discovery Networks CEE) kiemelte, milyen előnyöket jelent az új megállapodás a magyar nézők számára: „Nagy örömmel jelentjük be együttműködésünket az Invitellel, melynek keretében a magyar szurkolók és nézők örömére legnépszerűbb csatornáink novembertől elérhetőek lesznek a szolgáltató kínálatában. Ezzel is tovább kívánjuk mélyíteni kapcsolatainkat magyar rajongóinkkal, és örülök, hogy az Invitel megbízható üzleti partnerként járul hozzá ehhez a közös törekvéshez.”

 

„Televíziós műsorszolgáltatóként mindig arra törekszünk, hogy ügyfeleink megtalálják nálunk az érdeklődésüknek leginkább megfelelő műsorokat. A Discovery Networksszel kötött megállapodásunknak köszönhetően a jövőben még változatosabb tévés tartalmakat kínálhatunk a sport, az ismeretterjesztés és az izgalmas kalandok kedvelőinek. Emellett külön öröm számunkra, hogy novembertől a Magyarországon elérhető összes jelentős sportcsatorna megtalálható lesz választékunkban” – fogalmazott Langsteiner Marianne, az Invitel operatív vezérigazgató-helyettese.

 

A Discovery Channel a világ legszélesebb körben terjesztett pay-TV márkája, mely közel 500 millió néző számára elérhető. Legmagasabb minőségű tartalmai egyszerre informálják és szórakoztatják a nézőket, bemutatva a világ nagyszerűségét, az élet teljességét és a benne rejlő lehetőségeket. Azok számára kínál új élményeket, akik kíváncsiak az őket körülvevő világra. Exkluzív tényszerű szórakoztató műsorai szenvedélyt, kalandot és izgalmat nyújtanak nézőinknek, elszánt hőseinek köszönhetően beleélhetjük magunkat a felfedezők és újítók kalandjaiba, akik álmaikat követik, és ezáltal inspirálnak minket.

 

Az Eurosport az európai sportesemények első számú csatornája, mely táplálja a rajongók szenvedélyét és összekapcsolja őket a világ legnagyobb sporteseményeivel. Az olimpiai játékok európai otthonaként az Eurosport az olimpiai játékok minden eddiginél nagyobb élményét nyújtja majd, minden eddiginél több képernyőn, és az egész éves történetmesélés révén a nézőkhöz közelebb hozza a helyi hősöket. A kerékpársportok, a Grand Slam tenisztornák és a téli sportok otthonaként az Eurosport 1 és Eurosport 2 csatornák összesen 236 kumulatív előfizetőt érnek el Európa, a csendes-óceáni térség, Afrika és a Közel-Kelet 94 országában.

 

A TLC a világ egyik legszélesebb körben terjesztett női életmód és szórakoztató csatornája, mely 192 országban és területen 332 millió háztartásban érhető el. A TLC a valódi élet emlékezetes történeteit kínálja, és csodálatos családokat, megrázó átalakulásokat és az élet legfontosabb pillanatait megörökítő műsorain keresztül hétköznapi emberek szeretetreméltó, humoros és reményteli emberi kapcsolatait mutatja be.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése