TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Bridgestone 2018-as pjongcsangi olimpiai ‘Chase Your Dream, No Matter What’ márkakampányát az Eurosport juttatja el a rajongókhoz.


Az Eurosport és a Bridgestone ma bejelentett megállapodása alapján a Bridgestone lesz a téli olimpiai játékok globális partnere, támogatva ezzel a gumiabroncsgyártó „Chase Your Dream, No Matter What” elnevezésű európai kampányát.*

 

Mint a 2018-as pjongcsangi olimpia partnere, a Bridgestone kiemelt helyen szerepel majd az Eurosport összes platformján és képernyőjén, a televíziótól kezdve az on-demand szolgáltatásokon át a közösségi médiáig és digitális felületekig – így ötven európai piacon rajongók milliói számára lesznek láthatóak.

 

A korábbi olimpiákon a márkák minden egyes piacra külön megállapodásokat kellett kössenek, hogy elérjék az európai olimpia-rajongókat. A 2018-as pjongcsangi olimpiáig és a játékok alatt az Eurosport széles körű lehetőségeket biztosít a Bridgestone márka népszerűsítésére az olimpia európai rajongói körében.

 

Az Eurosport innovatív módon meséli el az olimpia történeteit. A hatalmas világesemény minden pillanata látható lesz az Eurosporton, az Eurosport Playeren és az Eurosport.com-on, minden eddiginél közelebb hozva a rajongókat a történésekhez – mondta Jonathan Davies (Managing Director, Advertiser Partnerships, Discovery Networks International and Eurosport). – Büszkék vagyunk arra, ahogyan sikerült a Bridgestone márkáját integrálni 2018 legnagyobb globális sporteseményébe. Ezzel elérjük rajongóinkat és elmélyítjük a Bridgestone különleges kapcsolatát az olimpiai játékokkal.”

 

„Az olimpiai játékok hivatalos globális partnereként izgalommal várjuk a következő téli olimpiát, az emberi bátorság, erőfeszítés és teljesítmény ünnepét – mondta Thierry Jupsin (Director Brands Marketing, Bridgestone). – A szponzorációs megállapodás tökéletesen illeszkedik a márkánkhoz, és magas szinten társítja azt az olimpiai mozgalomhoz és közösséghez.”

 

A Bridgestone „Chase Your Dream, No Matter What” márkakampánya olyan sportemberek kiemelkedő teljesítményeit ünnepli, akik beteljesítik álmaikat és olimpiai sikert érnek el. A kampány ebben a hónapban indul, szpotjai az Eurosport „The Hall Of Fame” programja, a 2018-as pjongcsangi olimpia promóciói és az olimpia élő közvetítései alatt jelennek meg az Eurosporton és az Eurosport Playeren. A Bridgestone szponzorálja az Eurosport weboldalán a „Home of the Olympics” szekciót, a pjongcsangi híreket és eredményeket közlő oldalakat és mobilalkalmazásaiban, illetve a közösségi médiában az Eurosport napi eredmény-posztjait. Az integrált télisport-kampány részeként a Bridgestone az alpesi sí világkupa és a síugró világkupa közvetítéseinek szponzora is. Franciaországban – ahol az Eurosport a 2022-es és a 2024-es olimpia hivatalos otthona – televíziós kampány készült, amely megjeleníti a Bridgestone és az olimpiai játékok kapcsolatát.

 



* A Bridgestone pán-európai szponzorációs megállapodása nem vonatkozik Oroszországra, Franciaországra és Norvégiára. Franciaországban – ahol az Eurosport a 2022-es és a 2024-es olimpia hivatalos otthona – testre szabott televíziós kampány fut majd.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése