TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tavaly közel 9000 nehéz helyzetben élő gyermek mindenapjait tették boldogabbá, idén is segítenének: a Magyar Vöröskereszt, a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország ismét elindítja jótékonysági programját.

150 település, közel 3800 család. Ennyi otthonba jutott el tavaly a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország Apró segítség, hatalmas öröm elnevezésű országos jótékonysági programjának támogatása a Magyar Vöröskereszt hálózatán keresztül. A kezdeményezés azonban nem ért véget, a sikeres kampány idén újraindul – október 19. és november 29. között ismét mindannyian segíthetünk a mélyszegénységben élő gyermekeken. A kijelölt időszakban a SPAR és INTERSPAR üzleteiben vásárolt Procter&Gamble termékek árának 1%-a ezúttal is jótékony célra megy, a befolyt összegből idén is számos család mindennapjait tehetjük könnyebbé. A program idei nagykövete Ördög Nóra.

 

Közel 8,5 millió forint gyűlt össze a tavalyi kampány 6 hetes időszaka alatt. A befolyt összegből a Magyar Vöröskereszt országos hálózatán keresztül a szociálisan rászoruló családokat olyan alapvető higiéniás termékekkel és életkörülményeik javítását szolgáló eszközökkel látta el, amelyek hozzájárulnak a gyerekek egészséges fejlődéséhez és otthonuk komfortjának megteremtéséhez. A kiosztott adományok alapján a legnagyobb szükség a mindennapi fogyasztási cikkek (pelenka, mosószer) hiányában mutatkozott meg, azonban nagy volt az igény, samponra, fogkrémre, fogkefére, pizsamára, takaróra vagy ágyneműre is. Az eltelt közel 1 év alatt a Magyar Vöröskereszt területi szervezetei között egységesen elosztva 150 településen összesen 3752 család részesült a program adományaiból. A termékadományok 3575 család 8374 gyermekéhez jutottak el, míg a pénzadományokból fedezett felújítások, beszerzések 473 gyermek életét teszik jobbá 177 családban.

 

„Nagy örömünkre tavaly rengeteg vásárló döntött a P&G márkái mellett ebben a kiemelt időszakban is, és ezzel hozzájárultak ahhoz, hogy kicsit jobbá tegyük a mélyszegénységben élő gyerekek és családjaik életét Magyarországon. Bízunk benne, hogy idén is legalább ekkora lesz a program sikere, és rengeteg nélkülöző családnak tudunk segíteni” – mondta Gálvölgyi Rita, kereskedelmi marketing vezető.

 

Idén október 19-e és november 29-e között minden SPAR és INTERSPAR üzletben vásárolt P&G hajápolási, babaápolási, női higiénés és férfi szépségápolási termék, valamint mosó- és tisztítószer megvásárlása segíti a program sikerességét. Így bárki, aki a kiemelt időszakban többek között Always betétet, Pampers pelenkát, Head & Shoulders és Pantene hajápolási termékeket, Ariel, Bonux, Lenor, Jar mosó-és tisztítószereket, valamint Old Spice és Gillette férfi szépségápolási terméket vásárol, támogatja a program újbóli sikerét. A felsorolt márkás termékek bolti árának 1%-a az adomány teljes összegéhez adódik, amely termékadomány formájában a  Magyar Vöröskereszten keresztül jut el a rászoruló gyerekekhez és családjaikhoz.

 

„Büszkék vagyunk arra, hogy a tavalyi év együttműködése, vásárlóink segítőkészsége és figyelmessége egy ilyen jelentős összeget eredményezett. Reméljük, hogy ebben a karácsony előtti időszakban is sok vásárlónk áll majd a jó ügy mellé, elvégre az ő segítségüknek köszönhető a siker.” – tette hozzá Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

 

„Nagy öröm számunkra, hogy idén is folytatódik az Apró segítség, hatalmas öröm elnevezésű program. Az elmúlt hónapok tapasztalatai azt mutatják, hogy nagy szükség van az ilyen irányzott támogatásra, mely a mindennapi életkörülmények javítását célozza” – mondta el dr. Fodor Antalné, a Magyar Vöröskereszt alelnöke.

 

Ebben az évben a program nagyköveti szerepét a kétgyermekes családanya, a SPAR háziasszonya, Ördög Nóra vállalta, aki anyaként pontosan tudja, mennyire fontos, hogy gyermekeink számára a lehető legtöbbet adhassuk.

 

„Sokaknak teljesen természetes, hogy mindenük megvan, ami az egészséges és boldog hétköznapokhoz szükséges, vannak azonban, akik nem ilyen szerencsések. Anyaként nehéz elfogadnom, hogy nem minden gyerek kaphatja meg ugyanazt a kényelmet és biztonságot, ami az egészségük és boldogságuk szempontjából elengedhetetlen lenne. Sokszor nem is gondolnák, mekkora örömöt jelent egy kis segítség, ezért is bíztatok mindenkit arra, hogy csatlakozzon a kampányhoz. Nincs szó extra erőfeszítésről, feleslegesnek érzett használati tárgy megvásárlásáról. Ebben a 6 hétben csupán arra kell a szokásosnál nagyobb gonddal tekinteni, hogy milyen, amúgy is napi, heti rendszerességgel használt terméket választunk és veszünk le a SPAR és INTERSPAR áruházak polcairól.” – buzdít mindenkit Nóri a programban való részvételre.

 

A Magyar Vöröskereszt idén is minden megyei szervezetét bevonja a program sikerének érdekében. A szervezet önkénteseinek és munkatársainak segítségével biztosan azok a családok és közösségek részesülnek majd az adományokban, melyek a leginkább segítségre szorulnak.

A program részletei, a teljes márka- és boltlista a www.voroskereszt.hu oldalon találhatók.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése