TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

8175
Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya.
Összesen több mint 1,3 millió vásárlóval, különleges újdonságokkal és választékkal az őszi-téli szezonra, több mint 30 új márkával és 10 000 új termékkel jelenik meg a WeAreTheAnswear az online világban és közösségi médiában.

A nemzetközi kampány Lengyelországban, Csehországban, Romániában, Magyarországon, Ukrajnában és Szlovákiában azonos időben fut. Az Answear online áruház eddig hat főbb piacon indult el és az egyik legnépszerűbb webshop a divat szektorban Közép- és Kelet-Európában. Az új spot egyidejűleg fog megjelenni Lengyelországban, Romániában, Magyarországon, Ukrajnában és Szlovákiában, ezzel a cégcsoport eddigi legösszetettebb kommunikációs kampányát megvalósítva.

 

 

„Az Answear mint márka ügyfeleinek kiemelkedően sokoldalú választékot nyújt, olyan, mint egy igazi stílus tanácsadó” mondta Szabolcsi Johanna, az Answear.hu Country Managere. „Az oldalon elérhető ruhák és stílusok sokfélesége, beleértve az oldal által kínált termék javaslatokat, segítenek a Vásárlóinknak megbirkózni minden kihívással. Ez adott ihletet az új kommunikációs irányzatunkhoz. A video kampány azon alapul, hogy legyen elég bátorságunk ahhoz, hogy a divat élményét ne csak praktikusság szempontjából, de akár humorosan is megközelíthessük: mi alakítjuk a stílusunkat és mi vagyunk a divatirányzatokat inspiráló nemzedék. Nagyon sok múlik rajtunk és a divathoz fűződő hozzáállásunkon.” – mondta a magyarországi vezető.

 

A We Are The Answear! kampány kreatív koncepciója szerint két érték határozza meg az Answeart: a divat, divatosság igazi megtapasztalása és kiemelt figyelem a styling területén. A videóban látható szereplők az Answear termékeiben egyedi megoldásokra lelnek váratlan helyzetekben is.

 

„Az Answear alapítóinak 20 éves divat tapasztalattal a háta mögött, Közép-Kelet Európában unikális megoldásnak számítunk. Jelenleg a cégcsoportnak 1,3 milliós vásárlóköre van és a növekedés üteme folyamatosan gyorsul. Az Answear a magabiztosságról, vidámságról és a lehetőségek széles választékáról szól. Ezekkel az értékekkel szeretnénk a vásárlóinkat inspirálni amikor a divatra és arra a stílusra gondolnak, mely leginkább kifejezi egyéniségüket.” – mondta Szabolcsi Johanna

 

Az őszi-téli kampányban több mint 30 új márka mutatkozik be az Answear.hu-n, ahol a vásárlók számára már most is elérhetőek olyan márkák mint a The North Face,  Pierre Balmain, SH by Silvian Heach,  SIMPLE, DKNY, Heidi Klum Intimates vagy a HUNTER.

 

Az új videó az Answear.hu YouTube csatornáján érhető el.  A kampányt az Isobar kreatív ügynökség tervezte, a Warsaw Creatives produkciós házzal közreműködve. A videót Kazimierz Zbąski és Maria Zbąska és Państwo Rodzeństwo forgatta.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése