TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup. A RidRoll költséghatékony és megbízható szolgáltatást nyújt a vendéglátóhelyeknek, és az ételfutároknak is kiemelkedő pénzkereseti lehetőséget teremt.

Az éttermek gyakran találják magukat kellemetlen szituációban, mert a futárjuk nem megy be dolgozni, út közben lerobban a robogója, lenyúlja az aznapi bevételt vagy késve szállítja ki az ételt.

A hétköznapi probléma kiküszöbölésére és az állandó feszültség feloldására hívták életre a RidRoll nevű applikációt, amely megannyi futárjával megbízható szolgáltatást biztosít, ráadásul a partnerek spórolhatnak is vele. Lakatos Tamás, a startup megálmodója elárulta, hogy egy sikertelen rendelés után pattant ki a fejéből az ötlet.



„Otthonról próbáltam egy általam kedvelt pesti étteremből rendelni ételt még 2016-ban. Csakhogy megszüntették a kiszállítást, mert nem lehetett számítani a futárjaikra. Másnap úton a Balaton felé nagybátyámmal azon töprengtünk, hogyan tudnánk megoldást találni erre, és ekkor ugrott be a helymeghatározás alapú rendszerötlete” – mesélte.



Az applikáció lényege, hogy a regisztrált étterem felviszi a rendszerbe a rendelt ételt, és a legközelebbi futár már megy is érte. Az éttermek számára a szolgáltatás díja használatalapú, mindössze 40 forint, amihez hozzáadódik a kilométer alapú és cím díjas fuvardíj. Természetesen ennek nagy részét költségként még le is tudják írni,így egy kis-közepes vendéglőnek akár a felére lehet csökkenteni a kiszállítási költségeket és akár milliókat spórolhatnak a vendéglátók a házhoz szállításon.



Futárnak bárki jelentkezhet, de csak a legjobbak kerülnek be. Ehhez első lépésben egyéni vállalkozóként kell regisztrálnia a rendszerben, majd a startup HR csapata telefonos interjún elbeszélgetnek vele. Ha megfelelőnek találják, személyesen is találkoznak, és ha mindent rendben találnak, kezdheti is a munkát.



„Fontosnak tartjuk, hogy a futár kedves, tisztelettudó legyen, mindig a napszaknak megfelelően, udvariasan köszönjön, és normálisan öltözködjön. Ha bemegyünk egy étterembe, részben a pincér alapján ítéljük meg a helyet, és kiszállítás esetén ugyanez a helyzet a futárokkal is” – fogalmazott Lakatos Tamás.


Mivel az applikációnak nincs felső határa, egy ügyesebb motoros futár a rendelésektől függően akár 30-40vagy még több címet is elvállalhat naponta, és ezáltal többet is kereshet, mintha egy étterem alkalmazottjaként dolgozna.
Mindezek fényében az éttermek és a futárok számára is egy kedvező kondícióról beszélünk.


„A célunk, hogy egy profi szolgáltatást nyújtsunk, ahol az egyik félnek se legyen ráfizetés. Mi nem hasraütés-szerűen alakítottuk ki az árakat, hanem úgy, hogy azzal a vendéglátóhely és a futárok is jól járjanak” – fűzte hozzá.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése