TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Lezárult a Procter&Gamble és a TESCO Magyarország közös, a ’Szenvedélyünk a teljesítmény’ elnevezésű programja, amelynek során 5 millió forint gyűlt össze a Magyar Úszó Szövetség támogatására.

„A Magyar Úszó Szövetség egyik küldetése olyan tehetségek támogatása, akik a legnagyobb magyar sportolók nyomdokaiba léphetnek. Folyamatosan arra törekszünk, hogy egyre több gyermek úszásoktatását segítsük elő, és egy nemzetközi szinten is kiemelkedően erős úszócsapatot hozzunk létre. Hiszen annyi a fiatal úszótehetség Magyarországon! Programunk emellett a rászoruló, nehezebb helyzetben lévő gyermekek úszásoktatását is támogatni kívánja. – mondta Wladár Sándor, a Magyar Úszó Szövetség új elnöke. – Az összegyűlt adományból a Jövő Bajnokai Programunk több mint 300 fiatal úszótehetségét támogatjuk különböző úszástanulást segítő kellékekkel, eszközökkel, amelyek segítségével az edzésük biztonságosabbá és szerethetőbbé válik, ezáltal is vonzóvá téve a gyermekek szemében az úszást, mint sportágat. Az új eszközcsomagok (úszó deszkák, úszó lapok és nudlik, nehezékes gyűrűk, merülő karikák és labdák) hamarosan eljutnak az úszóiskolákba, hogy segítségükkel a gyerekek felkészülése, edzése és versenyzése még kényelmesebb és sikeresebb lehessen.”

 

A ’Szenvedélyünk a teljesítmény’ program idén nyáron futott az ország valamennyi TESCO áruházában és bárki csatlakozhatott hozzá. A különböző P&G termékek (mint az Ariel, Always, Pampers, vagy Lenor) vásárlása jó célt szolgált, és a 6 hétig tartó program eredményeképpen 5 millió forint gyűlt össze.

 

Büszkék vagyunk erre a programra, és arra, hogy ennyi ember csatlakozott hozzá Magyarországon. A P&G egyik legfőbb célja, hogy termékeivel és kampányaival nap mint nap hozzájáruljon az emberek életének jobbá tételéhez. A ’Szenvedélyünk a teljesítmény’ programunk azért jött létre, hogy segítségével fiatal magyar sportolókat támogassunk és hozzájárulhassunk sportolási lehetőségeiknek fejlesztéséhez” - mondta Hrvoje Ceovic, a Procter&Gamble Közép-Európa ügyvezetője.

 

„A TESCO Magyarország örömmel állt a program mellé, ami nagyszerű lehetőség volt, hogy a tehetséges fiatal úszók felkészülését és további fejlődését támogassuk. Bízunk benne, hogy az új felszerelésekkel sok száz gyermek úszásoktatása válik egyszerűbbé és biztonságosabbá” – mondta Hevesi Nóra, a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. kommunikációs vezetője.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése